Imsvale Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Dette med spaghettimonsteret blir litt som alle kattebildene som var populære på 90-tallet: Det er liksom ikke morsomt lenger, men overforbrukt og utbrukt, så da har poenget forsvunnet fra det. Sludder. Det er kjempemorsomt ennå. Tidløst! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 FSM og Lolcats er da ikke LITT likt engang. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 hele poenget med FSM er jo at det er AKURATT like gode sjanger for at han er den ekte guden som noen andre guder, hva med tor, like mye beviser for at han eksister som jahve. du kan ikke motbevise FSM, så hvorfor ikke tro på han Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Dette med spaghettimonsteret blir litt som alle kattebildene som var populære på 90-tallet: Det er liksom ikke morsomt lenger, men overforbrukt og utbrukt, så da har poenget forsvunnet fra det. Sludder. Det er kjempemorsomt ennå. Tidløst! Hvilke tidsepoker har du å bedømme tidløshet ut fra? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Mange, mange, mange, mange, mange! Lenke til kommentar
kjetil02 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Memers evolusjon fungerer mer eller mindre slik: En god idé blir unnfanget, og gjentatt nok ganger til at den blir populær. Etter at den har blitt populær, blir den gjentatt av et større og større publikum, til den når sitt klimaks; sitt potensiale i sin daværende form. For at ideen ikke skal dø ut, må den utvikle seg i takt med sitt publikum; det foregår en form for naturlig seleksjon. Dermed har lolcatz blitt til lolwatevuhz, og vi kan i dag kose oss med bilder som dette: Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Har du så glemt at vi hadde en forskerskandale for et år siden? Men alle til da hadde trykket tullet til sitt bryst?? Det finnes forskerskandaler fordi - som det ble nevnt tidligere i tråden - fordi deres teorier og påstander er verifiserbare. Religiøse mennesker vil i all evighet "trykke tullet til sitt bryst". Endret 21. juli 2008 av Magnus_L Lenke til kommentar
Gitarstreng Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg vil gjerne ha et seriøst svar på dette; er det noen i det hele tatt som tror på dette? Dette er bare et generelt spørsmål uten en undertone av sarkasme eller respektløshet, som et tilsvarende spørsmål fra f.eks en ateist om kristendommen helt sikkert ville hatt. Jeg lurer oppriktig på om det finnes mennesker som helt oppriktig tror dette er sant. Og ja - jeg er klar over at "religionen" eksisterer for å vise hvor tåpelig alle andre religioner er. Eller noe i den duren. Dette er et religiøst samfunn basert på en higende lyst etter statsstøtte. Oprett et trossamfunn med mer enn 50 medlemmer i Norge (regner med det samme finnes i de fleste andre religionsliberale I-land også), og vipssann, så har du statsstøtte. =) Lenke til kommentar
nostrum82 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Dette er et religiøst samfunn basert på en higende lyst etter statsstøtte. Oprett et trossamfunn med mer enn 50 medlemmer i Norge (regner med det samme finnes i de fleste andre religionsliberale I-land også), og vipssann, så har du statsstøtte. =) nei det er det ikke. har du lest om det i det hele tatt? Lenke til kommentar
Gitarstreng Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Dette er et religiøst samfunn basert på en higende lyst etter statsstøtte. Oprett et trossamfunn med mer enn 50 medlemmer i Norge (regner med det samme finnes i de fleste andre religionsliberale I-land også), og vipssann, så har du statsstøtte. =) nei det er det ikke. har du lest om det i det hele tatt? Har ikke lest om det, jeg bare legger ut om hva jeg tror det er. Lenke til kommentar
nostrum82 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 da vil jeg anbefale deg at du gjør det før du sier noe mer. det er blant annet slike uttalelser som FSM prøver å sette lys på... Lenke til kommentar
Gitarstreng Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Alle vet at å synse rundt emner er livsfarlig. Lenke til kommentar
nostrum82 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Alle vet at å synse rundt emner er livsfarlig. hva prøver du å oppnå? Lenke til kommentar
Gitarstreng Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Forsvare min rett til å synse ved å ta på meg en sarkastisk tone. Hva ellers? Endret 22. juli 2008 av Gitarstreng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå