PyrionZ Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) NESTEN bestemt meg for å gå for Husqvarna nå.. Men, da lurer jeg på hvordan den er å kjøre over lengre distanser? Snakker om å kjøre med SM kit. Vi har camping ca 29mil unna der jeg bor, så har vurdert å kjøre dit, men vil vite hvordan den er å kjøre så langt.. Far min sier at jeg heller burde gå for en anna sykkel, hvis jeg skal kjøre over lengre distanser.. Komforten på en cruiser sier seg selv at er bedre. MEN, er disse enduro sykla med SM kit så ille som de eldre skal ha det til? Takker for svar; ) Endret 21. juli 2008 av -pyrion- Lenke til kommentar
KNB Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Har en Yamaha DT125R med sm dekk (ganske likt Husquarna), det er faktisk veldig behagelig å kjøre langt med. Syns eg da, smak og behag vet du Endret 21. juli 2008 av KNB Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Vil si at 29 mil med noen pauser skal absolutt ikke være noe stort problem. Men for å finne dette ut burde du nesten selv prøve en husquarna. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg har en husqvarna 125 sm. Kjørte 7 mil med faren min som veier 90 kilo. Og pluss at jeg kjørte på grus 50% av tida. Men var ikke så veldig ubehagelig : ) Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 WR-motorene kan ikke sammenlignes med andre enn KTM EXC, TM og Gas Gas. Om du tenker på komforten skal du nok klare å vende deg til det, men en såpass hardcore-sykkeln som WR er ikke bare-bare å kjøre langtur med. Da er nok en racing mye bedre. Men husk også å ikke tyn sykkelen mye, og ha variert turtall. er som å kjøre en høyt-dreva helcrosser på veien, noe som trenger litt tankegang. er ikke bare tut og kjør. regner med du skal uplombere? hvorofr ikke heller velg een Wre eller sms? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Skal kjøpe brukt, tenkte jeg.. Skal kikke på en WR 125 05 mod denne uka.. Får med både SM kit og crosskit: D Den ble levert fulleffekt ifra forhandler, så ja.. Om det blir den sykkelen blir det uplombert; ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå