Sewero Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg har lagt inn mange sanger til iTunes men noen får jeg ikke lagt til. De jeg ikke får lagt til vises fortsatt som winamp filer i mappene de ligger i mens de jeg får lagt til vises som iTunes filer. Kan det være noe feil med filene? Hvordan kan jeg fikse det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 har du sjekket at det faktisk er mp.3 filer? for itunes skal kunne konvertere filene til itunes sitt eget format vis det er filer som ikke støttes, som WMA filer. du kan konvertere dem vis du vil til mp.3 mp3 converter Vis det øverste ikke fungerte skikkelig så anbefaler jeg deg dette, de leser musikk filer og lar deg lagre de som hva du vil. Dette jeg ofte brukte for og konvertere musikk filene mine. Goldwave Det er mest sannsynlig ikke noe galt med filene dine så lenge du kan spille dem, det er mest sannsynlig bare at itunes ikke liker formatet de står i. Itunes er litt kresen kan du si. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg skal prøve det etterpå Den ene sangen jeg "MÅ" ha med er en fil av formatet .mp4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg skal prøve det etterpå Den ene sangen jeg "MÅ" ha med er en fil av formatet .mp4 jeg tror goldwave skal klare og konvertere .mp4 format vis ikke så test dette imtoo Disse har utrolig mye verktøy akkurat for sånt du leter etter og alt fungerer utrolig bra for meg hele tiden. Konvertert ting høyre og venstre hele tiden så håper det skal hjelpe deg. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg skal se etterpå Takker for all hjelp hittil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg skal se etterpå Takker for all hjelp hittil. bare hyggelig og kunne hjelpe deg. håper du får det til og fungere for det er veldig dumt og miste musikken sin. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Funker det ikke blir det nok å skaffe den på nytt, eller å ta lydopptakk ved hjelp av programmer^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Send et svar på hvordan det gikk, vis det ikke gikk så skal jeg lete litt videre, for jeg har brukt mange forskjellige programmer, du kan også søke MP4 to mp3 converter i tilfelle de programmene ikke hjelper. Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 .mp4 er en container for video, vanligvis brukt for h.264 eller annen AVC-enkodet video. Sikker på at den ikke bare har fått den extentionen ved en feil? Prøvd å omdøpe den til .mp3? Om du må omkode kan du sikkert bruke VLC også, open file -> stream/save -> settings, velg output to file og skriv inn ønsket filnavn, velg MPEG-PS, og sett audio codec og bitrate til det du ønsker. Pleier å fingere for meg. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 donnieakalefty is my man now Jeg brukte GW og fikk konvertert, skal prøve å legge de inn på iTunes etterpå. Rart at ikke iTunes gir meg en advarsel eller noe sånt om dette :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 donnieakalefty is my man now Jeg brukte GW og fikk konvertert, skal prøve å legge de inn på iTunes etterpå. Rart at ikke iTunes gir meg en advarsel eller noe sånt om dette :/ Hei tusen takk for den beskjeden utrolig hyggelig og få sånn respons fra folk. Ja skulle selv likt at iTunes ga advarsler på filer for jeg har selv opplevd at filene ikke fungerer og det er irriterende og måtte lete opp og ned internett etter noe som kan hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå