bambam901 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Dame jeg fotograferte i moss. Takker for tibakemeldinger. Iso: 100 Lukkertid: 1/250 Blender: 5,2 Endret 21. juli 2008 av bambam901 Lenke til kommentar
KNB Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Stranda såg litt "uryddig" ut og dama passa ikke helt inn i bilde. Sjøen såg også litt for grov ut. Likte ikke dette bilde så veldig godt. Beklager for dårlig tilbakemelding. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Er ingen fotoekspert, men man ser veldig godt at du har clonet deler av stranden da flere "biter" går igjen og igjen. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 fargetoningen er fin, ideen er bra. cloningen er nevnt.. Vinkelen du har valgt å ta bildet på er litt feil.. ikke vær redd for å bli skitten.. legg deg ned og få med deg horisonten også.. Gjerne slik at du også får med deg ansiktet. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg er uenig med de forestående. Bildet er faktisk ganske bra. Det er litt rart og spesielt, men damen er ukonvensjonelt plassert, men etter reglene. Jeg så også de repeterende partiene. Du burde kanskje la hentet noe av områdene du klonet fra steder lenger borte i bildet, i og med at hele stranden er ensartet. Men jeg synes ikke det noe stort problem i web-størrelse. Det som er et større problem er at du ikke har lest vedtektene. De ligger øverst som det eneste du ser, både når du går inn i BK og når du lager en ny tråd. Linking til eksterne sider er ikke lov. Du må legge bildene inn som vedlegg, og det bør du gjøre nå. Legg bildet inn som vedlegg og slett linken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå