Sn3ipen Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Et ganske kjapt spørsmål? Hvilke torrent klienter støtter multiple trackers. Sån at jeg kan laste opp og ned til flere trackere på samme torrent? Takker for svar. Endret 21. juli 2008 av Sn3ipen Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Deluge hvis du bruker gnome. Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Bruker Deluge nå og er kjempefornøyd men den kan ikke laste opp og ned fra flere trackere samtidig. Det er faktisk den eneste funksjonen jeg savner. Det eneste den gjør er å gå nedover listen over trackere en etter en hvis en tracker slutter å svare. Er litt plagsomt at man taper såpass mye av det man kunne fått. Er ikke alltid at en tracker er nok til å fylle båndbredden. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg har brukt rTorrent en god stund og det kan anbefales! Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Bruker Deluge nå og er kjempefornøyd men den kan ikke laste opp og ned fra flere trackere samtidig. Det er faktisk den eneste funksjonen jeg savner. Det eneste den gjør er å gå nedover listen over trackere en etter en hvis en tracker slutter å svare. Er litt plagsomt at man taper såpass mye av det man kunne fått. Er ikke alltid at en tracker er nok til å fylle båndbredden. Ok, trodde den kunne det. EDIT: Ser ut til at neste versjon av transmission støtter dette(1.30), her er screenshot av svn snapshot tatt i går: http://xs.to/xs.php?h=xs229&d=08301&am...reenshot905.png Endret 21. juli 2008 av roberth1990 Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Takker for svar. rTorrent ser litt vell tungvindt ut med at du må huske stien der du har lagret torrentfilen og hvor du skal lagre den. Ktorrent har jeg prøvd før og synes ikke den hvar noe særlig å kjøre i Gnome. Var litt plaget med at den plutselig lukket seg og slukte alt for mye minne og cpu. Tror jeg skal prøve Transmission 1.30 når den kommer. Denne tror jeg blir bra. Har prøvd Transmission en del ganger. Så er den jo standard i Ubuntu og ofisielt støttet. Lenke til kommentar
AlexTheMad Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 rTorrent ser litt vell tungvindt ut med at du må huske stien der du har lagret torrentfilen og hvor du skal lagre den. Den må bare confes riktig Jeg har ordnet min slik at rtorrent lytter på den ene mappen min etter nye torrentfiler, så jeg bare smeller torrentfila ned der og da begynner rtorrent å laste den ned automagisk til min default download location. Synes det er herlig sånn. Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Det hørtes digg ut. Må prøves. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå