Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Eg har ikkje brukt Linux no på ein stund sida eg har Linux installert på laptopen (craptopen) min, og sida skulen er over så brukar eg min stasjonære i staden for. Eg hadde ein harddisk-kræsj så eg kjøpte ein ny harddisk fordi eg tenkte at eg neppe ville få bytta inn han som var øydelagd. Eg gjorde uansett eit forsøk og eg fekk ein ny harddisk så no har eg to like harddiskar plugga inn. Eg tenkte så at kanskje eg berre skulle installere Linux på den andre harddisken så eg installerte Ubuntu 64 bit. For å gjere alt enklare for meg så tenkte eg og på å lage ein 50 GB stor FAT32-partisjon for å ha musikken i slik at eg har tilgang på både Vista og Ubuntu. Anyways, eg formaterte ved ein feil musikkpartisjonen til ein ext3-partisjon så no fyrar eg over musikken til denne partisjonen og alt er drittreigt. Eg surfa litt på HW.no og Firefox berre slutta å fungere for nokre sekund kvar gong eg gjekk inn på ein ny side. Eg starta opp pidgin for å logge på MSN, og pidgin stoppa også for nokre sekund kvar gong eg prøvde å opne eit samtalevindauge. Ein anna ting, som eg trur er same greia er at eg prøvde å opne eit 100 MB stort dokument i gedit (eg prøvde å lage eit python-skript for å rekne fakultet som gjekk til f ) her om dagen og det enda med at eg måtte trykkje inn svenskeknappen. Kva er det som gjer så? Prosessoraktiviteten er normal og med ein gong hard harddiskarbeide er ferdig så fungerer alt strålande. Skjønar ikkje det her :/ Lenke til kommentar
cyberjojo Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Eg har ikkje brukt Linux no på ein stund sida eg har Linux installert på laptopen (craptopen) min, og sida skulen er over så brukar eg min stasjonære i staden for. Eg hadde ein harddisk-kræsj så eg kjøpte ein ny harddisk fordi eg tenkte at eg neppe ville få bytta inn han som var øydelagd. Eg gjorde uansett eit forsøk og eg fekk ein ny harddisk så no har eg to like harddiskar plugga inn. Eg tenkte så at kanskje eg berre skulle installere Linux på den andre harddisken så eg installerte Ubuntu 64 bit. For å gjere alt enklare for meg så tenkte eg og på å lage ein 50 GB stor FAT32-partisjon for å ha musikken i slik at eg har tilgang på både Vista og Ubuntu. Anyways, eg formaterte ved ein feil musikkpartisjonen til ein ext3-partisjon så no fyrar eg over musikken til denne partisjonen og alt er drittreigt. Eg surfa litt på HW.no og Firefox berre slutta å fungere for nokre sekund kvar gong eg gjekk inn på ein ny side. Eg starta opp pidgin for å logge på MSN, og pidgin stoppa også for nokre sekund kvar gong eg prøvde å opne eit samtalevindauge. Ein anna ting, som eg trur er same greia er at eg prøvde å opne eit 100 MB stort dokument i gedit (eg prøvde å lage eit python-skript for å rekne fakultet som gjekk til f ) her om dagen og det enda med at eg måtte trykkje inn svenskeknappen. Kva er det som gjer så? Prosessoraktiviteten er normal og med ein gong hard harddiskarbeide er ferdig så fungerer alt strålande. Skjønar ikkje det her :/ Har du diskene på samme ide kabel? hvis det er ide da? Første som slo meg var at erfaringsmessig så er det greit å ha diskene på forskjellige ide kanaler.. Så slipper OS og lagring å jobbe på samme IDE... Har du Sata disker så er det jo no helt annet.. Du kan jo også sjekke DMA oppsettet på diskene, samt om de er jupma riktig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå