dymoletratag Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Det er Norsk Test som distribuerer båtførerbeviset, ikke sant? Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Fikk kortet mitt i posten på julaften i fjor, og det har ingen skrivefeil så vidt jeg kan se. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Er det ingen andre som har bakside på norsk og engelsk, eller ingen andre som har den samme skrivefeilen? Lenke til kommentar
Generic Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Du får nok be om et nytt kort Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Hvordan er det mulig å lage en skrivefeil på bare ett kort, lurer nå jeg.. Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Står på begge språk hos meg. Kan jo hende feilen bare ble trykket på kort den ene dagen/uka whatever, men at kortene allerede var sent ut før de oppdaget feilen? For det har de jo gjort, i og med at det er endret. Men merkelig at det var riktig både før og etter du fikk ditt kort Lenke til kommentar
bBax1 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 på mitt båtførerbevis står det også "har" på den engelske teksten.... fikk mitt i vinter en gang så kan være det var et parti med kort som det er feil på...? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Døfett. *Spare i 30 år og legge ut på finn.no som skjelden utgave av båtførerbeviset*. Lenke til kommentar
Generic Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Du kan nok selge det for et par tusen Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Seriøst? Hvilket kjøtthue vil betale et par tusenlapper for et båtførerbevis med en liten skrivefeil? Eller var det ironisk ment? Jeg skjønner meg ikke på ironi. Lenke til kommentar
Generic Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Var faktisk seriøst. På eBay har folk solgt kjeks forma som f.eks afrika for mange tusen kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå