j04k1m Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Hei, jeg har funnet ut at jeg skal kjøpe meg en god stasjonær pc for gaming med et budsjett på max 17k, og jeg har kikket litt på Kompletts Conan Edition. Dette er configen jeg til slutt har kommet frem til: Strømkabel PC m/Jord 2m Nero 8 OEM Vista kompatibel CyberLink DVD Suite 5, 6Channel, OEM CD, Musmatte Blå 4/6mm Støtsikker PC-eske MagicView UCD-562 USB 2.0 Kabinett: Zalman Z-MACHINE GT1000 Gaming, Alu, PSU: Corsair Powersupply 550W Bulk, black, (Litt usikker på denne) HK: Asus P5E, X38, Socket-775, DDR2, ATX, CPU: Intel Core™ 2 Duo E8400 3.0GHz, Socket RAM: Corsair TWIN2X 6400C5DHX DDR2, 4096MB HDD: 2x Western Digital Caviar SE16 750GB SATA2 Optisk leser/brenner: Samsung DVD-brenner SH-S202J IDE Skjermkort: Gainward GeForce GTX 280 1GB GDDR3, Saitek Eclipse II Keyboard, 3 lys med Qpad|CT, Black, Large, 4mm, Gamingmatte Koss Headset SB45 PC Uten OS, White Box PC Call of Duty 4:Modern Warfare, Garanti 3 år - Sende inn Support Komplett.no - Komplett sin Jeg lurte bare på om disse komponentene blir å gå godt sammen med hverandre, skulle jo tro at komplett hadde peiling siden det er dem som har laget konfiguratoren. Men jeg er åpen for tips eller råd fra dere om det er noe jeg bør endre på eller legge til Siden jeg bare kunne velge blant 32-bits OS i konfiguratoren, har jeg lagt ved Vista Ultimate 64-bit i handlevognen (Håper dette går bra da ) Med denne configen ble prisen 16.511,93 Endret 21. juli 2008 av ajoakim91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå