Sweeneytom Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hei! Jeg har bestillt en Acer Aspire One med Linux. Tenkte det hadde vært greit å ha en windowsinstallasjon for hånd i tillegg, så hvorfor ikke på en minnepenn? Lar dette seg gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 skal du ha windows 2000 ferdig innstalert på minnepennen? så du kan bare stikke den inn i pc-en og vips så har windows 2000? eller bare image filen til windows 2000 så du kan innstalere det senere men og ha den filen på minnenpennen din? Det ekke uvanlig at du gjør minnepennen din bootable, dette gjøres ofte for og flashe bios, selv har jeg gjort det flere ganger, har tenkt på tanken og innstalere vista på en minne penn men har ikke noen minnepenn som er stor nok. med dette kan du ivertfall formatre minnepennen din og gjøre at den kan bootes fra. men det gjør kanskje 2000 når du har innstalert det på minnepennen. HP USB Disk Storage Format Tool Disse du trenger for og gjøre minne pennen bootable Windows 98 System Files Lenke til kommentar
Sweeneytom Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) skal du ha windows 2000 ferdig innstalert på minnepennen? så du kan bare stikke den inn i pc-en og vips så har windows 2000?eller bare image filen til windows 2000 så du kan innstalere det senere men og ha den filen på minnenpennen din? Det ekke uvanlig at du gjør minnepennen din bootable, dette gjøres ofte for og flashe bios, selv har jeg gjort det flere ganger, har tenkt på tanken og innstalere vista på en minne penn men har ikke noen minnepenn som er stor nok. med dette kan du ivertfall formatre minnepennen din og gjøre at den kan bootes fra. men det gjør kanskje 2000 når du har innstalert det på minnepennen. HP USB Disk Storage Format Tool Disse du trenger for og gjøre minne pennen bootable Windows 98 System Files Ja.. Tenkte at hvis jeg plutselig trenger windows, så er det bare å sette inn en minnepenn med ferdig innstallert OS, og boote.. Er det noen som, vellykket, har klart dette?? Endret 21. juli 2008 av Sweeneytom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå