Gå til innhold

Nokia N82 vs Lg viewty

Anbefalte innlegg

Hei!:)

lurer på om noen av dere har hatt mulighet til å sammenligne disse to mobilene?

Det som er mest interessant for meg er kamera og skjerm;) og om Nokiaens 16millioner farger slår knockout på Lg'en.. alle tips, pluss og minuser mottas med takk:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville først og fremst vurdert om man vil ha/trenger trykkfølsom skjerm uten talltastatur eller et vanlig, fysisk tastatur med en skjerm som ikke er trykkfølsom.

Dessuten kjører N82 Symbian, som gjør at man kan legge inn en god del progammer, hvis det skulle være noe man syns mangler i telefonen. Viewty har et lukket operativsystem, og har ikke samme mulighet.

Viewty har en større skjerm (3 tommer mot N82s 2,4) og litt høyere oppløsning enn N82, men jeg har ikke sammenlignet disse opp mot hverandre.

Lenke til kommentar
Jeg ville først og fremst vurdert om man vil ha/trenger trykkfølsom skjerm uten talltastatur eller et vanlig, fysisk tastatur med en skjerm som ikke er trykkfølsom.

Dessuten kjører N82 Symbian, som gjør at man kan legge inn en god del progammer, hvis det skulle være noe man syns mangler i telefonen. Viewty har et lukket operativsystem, og har ikke samme mulighet.

Viewty har en større skjerm (3 tommer mot N82s 2,4) og litt høyere oppløsning enn N82, men jeg har ikke sammenlignet disse opp mot hverandre.

for min del e det det samme om det er touch screen eller ikkje, men det er jo en arti detalj:) programmer har jeg ikkje bruk for:P mobilen brukes bare til sms, bilder, og ringing;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...