Gå til innhold

Er kristendom for lite kult?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det skal ikke være enkelt å være kristen. Det er liksom en del av "pakken".

Fortjener ikke kristne like mye respekt som andre da, selv om de måtte ha et annet livssyn?

Bellicus...

Når slike folk som dette dømmer deg til helvette:

http://uk.youtube.com/watch?v=07cmMhQxjfg&...feature=related

http://uk.youtube.com/watch?v=pfkqktUABb8

Fortjener de respekt???

vet ikke om de ser ruset eller tilbakestående ut jeg...

Makan til trangsynthet. Du finner en link til en video av en ekstremt fundamental gal kristen, og generaliserer. Er alle kristne i hele verden sånn, liksom? Tviler på at du kjenner mange kristne.

Makan..

Lenke til kommentar

Men da er det ikke verre enn å tenke over at jeg, for eksempel, i likhet med mange andre, er personlig kristen, men IKKE går i en syk menighet som er på tv-nyhetene eller i media, men som heller er personlig troende, for meg selv. Jeg går aldri i kjerka, kjerka er drittkjedelig. Ja, jeg er kristen fordét.

Det gjelder å kunne tenke litt lenger enn nesa rekker, og se litt bak hva media skriver.

Prøv å undersøk litt selv, for eksempel. Da jeg blei kristen, blei jeg kjempeoverrasket over hvor mange kristne det egentlig var rundt omkring, som jeg aldri hadde lagt merke til før.

Folk legger bare merke til galningene, for de skriker høyest.

Lenke til kommentar

Kan det være slik at noen folk faktisk liker og leve livet sit uten og være redd for og få gudommelig straff på noen måte, og ikke fordi det er ukult?

Jeg liker og leve livet mit uten og være redd for noen gudommelig straff. ^^,

Endret av -1349-
Lenke til kommentar

Jeg har full respekt for deg og din tro. Og jeg støtter din sak fullt ut, troen er personlig og bør være slik, folk skal ikke tvinges til å tro. At Bellicus velger å tro at folk velger tro basert på om det er kult eller ei finner jeg meget respektløst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...