carl-kr. Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 har nå spilt det noen timer og intrykket jeg sitter med er helt greit liksom. angrer ikke på kjøpet, men jubler heller ikke Samboeren min syntes det var bedre jeg, får henne ikke fra tv`en det som trekker ned litt syns jeg er idiotiske savings. må begynne helt på nytt i et oppdrag,kjøre hente en person osv..bare fordi jeg feila heeeelt på slutten. Grafikken er ikke så storslått som jeg hadde trodd å håpet på. de kunne spandert på litt kantutgjevning! helt midt på treet karakter. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Da er det bare å gå til innkjøp av MGS4. Jeg ble lei av GTA IV etter kun noen timer med spilling. MGS4 runda jeg derimot to ganger på tre dager, og er i gang med en ny gjennomgang. GTA IV var for meg en skuff, mens MGS4 tilogmed overgikk mine forventninger. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Likte GTA4, men ble mye gjentagelse.. Historien og overhalingen av grafikken og skytingen likte jeg godt da. Dessuten er det utrolig artig å være gal sammen med andre online xP Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Men ærlig talt, kjøp og spill gjennom de tre første MGS spillene i tillegg, du vil ikke angre. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Men ærlig talt, kjøp og spill gjennom de tre første MGS spillene i tillegg, du vil ikke angre. hvor får jeg tak i de?? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Du kan bestille en samlepakke fra US eller så kan du også f.eks kjøpe dem her i Norge enkeltvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå