Iceyas Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Ja, så var det et nytt bilde da. Har mange bilder av strokkur, men er dette jeg er mest fornøyd med! Endret 20. juli 2008 av Chriissii Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Dette bilde likte jeg Du har vel klart å fange det som er det mest spennende ved en geysir(eller hvordan det skrives). Fargene er veldig fine, og det passer veldig fint med personen som står ved siden av. Skulle gjerne hatt litt mer luft over selve spruten men ellers var det veldig fint. Lenke til kommentar
Iceyas Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Takk for det Var en god del folk på den siden jeg sto, vinden sto andre veien, så var få som sto der, de som gjorde det fikk litt vann eller hva jeg skal si på de. Er kanskje damp som kom på de, men de løp bort med et "au". Så var vanskelig og få mer opp, sto så langt ifra jeg kunne uten og få med de andre turistene hehe. Og det er strokkir, geysir "døde" for lenge siden. Hehe =) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Det er definitivt et turistbilde, men et ganske fint sådan. Du har fremstilt det enkelt og greit, og fargene er flotte å se på. Som sagt et turistbilde, men ikke på en negativ måte. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Og det er strokkir, geysir "døde" for lenge siden. Hehe =) Nå er vel det norske ordet for geyser, geysir. Geysir er både den ene "geyseren" på island, samt det norske ordet. En geysir er en varm kilde som periodisk kommer i utbrudd og sender en søyle av vann og damp opp i luften. Fenomenet er oppkalt etter geysiren Geysir på Island. Ordet betyr «strømme» eller «sprute» på islandsk. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Heia polafilteret ditt - flotte farger, skikkelig postkortbilde på et postkort jeg faktisk hadde giddet å kjøpe! (Jeg er ganske picky...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå