elvis! Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 JEg finner ikke alle linkene mine (favoritter og historie..) Hvor legger firefox dettte? (firefox 3 - win vista) takk! Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 På selve maskinen eller direkte i Firefox? Lenke til kommentar
elvis! Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 På selve maskinen eller direkte i Firefox? I selve maskinen. Jeg bytter over fra explorer til firefox, og skulle gjerne kopiert over disse hurtiglinkene som ligger under adressefeltet. Jeg klarte å importere favorittene, men ikke hurtiglinkene. Noen råd? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Når du starter Firefox for første gang vil du få spørsmål om å importere bokmerker/favoritter, historikk og muligens også cookies fra andre nettlesere på maskinen, deriblandt IE. Om du ikke fikk opp denne importeringsboksen til å begynne med, eller valgte å avbryte importen, går du til Fil > Importer, og følger instruksjonene. Nå er ikke jeg kjent med bokmerkestrukturen i IE, men eventuelle Favoritter(bokmerker) vil ligge i menyen Bokmerker > "Fra Internet Explorer". For å flytte bokmerkene du vil ha over til bokmerkelinjen i firefox, holder du nede venstre musknapp når den er over de markertebokmerkene/mappene du vil flytte, og "drar" de mens du holder inn museknappen til mappen "Verktøylinje for bokmerker", som regel lokalisert forholdsvis langt oppe i bokmerkemenyen. Da skal bokmerkene etter sigende være å finne både under Adressefeltet, og i menyen Bokmerker > "Verktøylinje for bokmerker". Som et lite tips kan jeg forøvrig anbefale å fjerne navn på koblingene som står under bokmerkelinjen, slik du får plass til flere koblingene. Dette forutsetter at nettstedene du har linker til har karakteristiske ikoner. Resultatet kan bli seende slik ut: Du gjør dette ved å høyreklikke på koblingen og trykke Egenskaper, og fjerner deretter teksten i boksen "Navn". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå