frisyre Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Fikk meg en Sony Ericsson G900 her om dagen. Mobilen er full av stilig stuff, men føler at enkelte ting ikke er som jeg vil ha det. Derfor slo tanken meg om å bruke angrerett til å bytte den og kjøpe evt N82 som mange virker fornøyd med. Håper noen som faktisk har N82 kunne postet noen bilder tatt i mørket og lyset (ja har også Googlet dette). Eventuelt skrive noe dere er fornøyd med og noe som irriterer eller er tungvidt. Finnes det mange tilgjengelige programmer & spill til denne telefonen som finnes som freeware på nettet? For de som skulle lure på hva jeg misliker med G900: - Ufattelig treig - Ikke blits - Relativt dårlige bilder - Mye unødvendige "tastetrykk" for å oppnå noe - "Profiler" finnes ikke - Symbian UIQ3 har lite nedlastbar software fra nettet som jeg kan installere og utforske Takker for alle svar Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Det finnes et par tråder på forumet med det du etterlyser, her og her Endret 20. juli 2008 av chief_officer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå