Gå til innhold

PC klokka går alt for fort/sakte noe å gjøre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meget tvilsomt at det har noe med batteriet å gjøre. Hvis batteriet er gåent så vil klokka være feil når du starter maskina (pluss at alle andre BIOS innstillinger er borte). Når du er i Windows så er det ikke batteriet som driver klokka.

Har selv en Dell bærbar som har litt problemer med klokka. Har hørt om mange som har kluss med klokka på Dell maskiner.

Lenke til kommentar

hmm sitter du i ett nettverk? hvis du gjør det da er det kokka på serveren din som ikke er riktig da er det bare å stille den så vil maskina di stille seg etter den :woot: ellers så kan du sjekke innstillingene dine på klokka det kan være den ikke er i rett tidsone. dette er det eneste jeg kan komme med så langt jeg hadde det samme problemet her det viste seg å være serveren her :roll:

Lenke til kommentar
hmm  sitter du i ett nettverk? hvis du gjør det da er det kokka på serveren din som ikke er riktig  da er det bare å stille den så vil maskina di stille seg etter den :woot: ellers så kan du sjekke innstillingene dine på klokka det kan være den ikke er i rett tidsone. dette er det eneste jeg kan komme med  så langt  jeg hadde det samme problemet her  det viste seg å være serveren her  :roll:

hmm, eller er det slik som med meg, at klokka bare blir feil.... :)

Men bruk for eksempel Atomic Clock Sync eller liknede program, da for du den korrekt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...