stiff Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 PC klokka går alt for fort/sakte er det noe jeg kan gjøre for å få den til å gå rett? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Det du prøver å si er f.eks at 1min egentlig bare er 50sek? Lenke til kommentar
kong figurasjon Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Det kan tyde på at batteriet på hk er dårlig. Prøv å bytt det (ca.40-50kr!). Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Meget tvilsomt at det har noe med batteriet å gjøre. Hvis batteriet er gåent så vil klokka være feil når du starter maskina (pluss at alle andre BIOS innstillinger er borte). Når du er i Windows så er det ikke batteriet som driver klokka. Har selv en Dell bærbar som har litt problemer med klokka. Har hørt om mange som har kluss med klokka på Dell maskiner. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 når man overklokker så går jo seff klokka fortere? hahaha Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 I tidligere versjoner av windows er ikke klokken helt å stole på... Håper dette hjelper. http://www.tucows.com/preview/195350.html Lenke til kommentar
Josef Minde Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Ikke mye hjelp å få av disse innleggene. Prøv denne linken: http://www.luziusschneider.com/TimeSyncHome.htm Har brukt denne selv på Win98 med godt resultat. Lenke til kommentar
trubadurix Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 hmm sitter du i ett nettverk? hvis du gjør det da er det kokka på serveren din som ikke er riktig da er det bare å stille den så vil maskina di stille seg etter den ellers så kan du sjekke innstillingene dine på klokka det kan være den ikke er i rett tidsone. dette er det eneste jeg kan komme med så langt jeg hadde det samme problemet her det viste seg å være serveren her Lenke til kommentar
thorel Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 hmm sitter du i ett nettverk? hvis du gjør det da er det kokka på serveren din som ikke er riktig da er det bare å stille den så vil maskina di stille seg etter den ellers så kan du sjekke innstillingene dine på klokka det kan være den ikke er i rett tidsone. dette er det eneste jeg kan komme med så langt jeg hadde det samme problemet her det viste seg å være serveren her hmm, eller er det slik som med meg, at klokka bare blir feil.... Men bruk for eksempel Atomic Clock Sync eller liknede program, da for du den korrekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå