fasthammer Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hei! Jeg hadde planer om å spille inn gitar på dataen. Av utstyr har jeg M-Audio fasttrack som skal være alt jeg trenger for å spille inn en låt på dataen. Problemet er at når jeg kobler den og gitaren til så fungerer det ikke å spille inn. Bruker Acoustica Mixtrack 4.0 som software. Er det noen som har en anelse om hva som er galt? Er heller ikke sikker på om jeg har nyeste drivere til fasttrack'en heller, så hadde vært fint om noen kunne ha postet link med de nyeste driverne (til windows XP). Er selvfølgelig åpen for andre metoder å spille inn musikk på. Har også på følelsen av at tråden ble noe rotete, så klag hvis dere ikke skjønner Takker for svar Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Har samme Lydkort som deg og her er det ingen problemer med og spille inn, bruker selv audacity. Vill tro du har en mikrofon som er koblet til lydkortet? uten om det så skulle det jo funke helt fint. Endret 26. juli 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå