Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

karakterer som ikke ble ført på vitnemål

Anbefalte innlegg

hei. jeg har gått ett år på elektro vg1 på yrkesskole. for neste år hadde jeg søkt på automasjon på samme skole vg2.

MEN da jeg fikk vitnemålet sto det at engelsk, norsk muntlig og norsk skriftelig ikke ble ført. :dontgetit:

jeg tenkte ikke mye over saken da og nå når jeg fikk vite hvor jeg hadde komt inn på skole, fikk jeg tilbudt plass på andre ønsket mitt og sitter som nr.2 i venteliste til første ønske. Altså jeg har blitt tilbudt plass på samme linje, men på en annen skole litt lenger borte fra der jeg bor.

alt dette tror jeg er pga av at de 3 karakterene ikke ble ført.

Hvorfor er ikke de karakterene ført? noen som vet?

har jeg sjangs til å komme inn på første ønsket mitt ettersom jeg står på venteliste som nr.2?

jeg har tenkt å ta en telefon til inntakskontoret i morgen og spørre der, men viss noen har peiling så svar meg :)

beklager viss det er feilpostet ellns....

Endret av Raines
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du sier at snittet ditt sank pga de 3 karakterene? Hvordan er det mulig så sant du ikke fikk bedre karakter i disse fagene enn gjennomsnittet?

vel, egentlig så var det bare norsk skriftelig som skilte seg ut fra di andre karakterene.

men jeg har regnet ut at snittet mitt bare sank 0,1 ca. så det har vel ikke så mye å si.

men alikevel hvorfor ble ikke de karakterene ført. jeg kunne jo liksågodt skulket alle de timene vi har hatt med de fagene! :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...