Iceyas Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Vell. Dette var dag 1 på Island. Blei vell tatt litt over 500 bilder, så prøver og finne de jeg er fornøyde med. Dette er første bilde Er selv ganske fornøyd med dette. Tok en liten tur ut og havnet i et bygnings område, men etter litt strev og komme seg igjennom, kom jeg til dette ganske vakre stedet. Hvordan den har knekt /var mange andre knekte å/ veit jeg ikke, men min kjære afi (uttales avi = bestefar på islandsk, mente det var fra jordskjelvet. Syns fargene ble fine etter litt photoshop, og kontrasten blei ikke verst ? =) Endret 20. juli 2008 av Chriissii Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Det ble litt vel utbrent i midten av bildet, + litt mye CA på mastene Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 fint motiv sånn i utgangspunktet, fargene ble bra, men litt mye støy hvis man ser etter.. En annen ting er den masten som står på venstre side av den knekte, skulle vært ett mellomrom der evt kuttet helt bort av bildet.. Den roter det lissom til litt Men ellers pent, jeg er fan av sånne type motiver Lenke til kommentar
Iceyas Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Hvordan kan jeg fikse dette da? Var jo faktisk 2 uker med fint vær på Island Techpoint; Ja la merke til den nå. Det er ikke noe jeg klarer og fjerne selv, enda. Kan se om jeg får lært meg det etterhvert ! Endret 20. juli 2008 av Chriissii Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Så var det det med å lese rettningslinjene da ... og den store info-boksen som står øverst på denne siden (med tittelen Viktig informasjon for brukere av bildekritikken) Tom Lenke til kommentar
Iceyas Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Hvordan kan jeg fikse dette da? Var jo faktisk 2 uker med fint vær på Island Techpoint; Ja la merke til den nå. Det er ikke noe jeg klarer og fjerne selv, enda. Kan se om jeg får lært meg det etterhvert ! Og da er det fint om du sier hva jeg har gjort feil For stort? Kan isåfall kutte det ned i morgen! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Det stemmer- for stort. Grunnen til at jeg var så kryptisk, er for å få folk til å lese disse punktene. Vil også benytte sjansen til å si at vi har fått oppdaterte retningslinjer. Som skal leses nøye; det gjelder alle som har tenkt til å poste bilder i kritikken. Og de som vil kritisere bildet. Tom Lenke til kommentar
Iceyas Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Hehe, ja jeg har lest de før. Men var helt borte når jeg la inn bildene. Kan fikse det nu. Sånn. Da var det vel en bedre størrelse? Endret 20. juli 2008 av Chriissii Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Der hadde du redusert de - bra. Du kan godt ha de litt større (mellom 1024 og 1280 piklser på lengste side pleier å være et bra kompromiss). Over til bildet. Jeg liker dette - den utbrente himmelen gjør ikke meg så mye; får en følelse av at dommedag nærmer seg. Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg er litt enig med Tom. Først ser man en frodig gressmatte. Så ser man den knekte masten og mastene i bakgrunnen som har overlevd. Det er nesten litt sterkt. Litt Groven uten mennesker. Et miljøbilde, he he. Men himmelen er gyselig, så normalt ville du fått strykkarakter for dette. Siden den fæle himmelen understreker selve poenget i bildet så blir det bestått. Lenke til kommentar
Iceyas Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Takk for svar Var liksom litt spesielt og komme dit. Først gikk jeg fra blokka vi bodde i, igjennom et nabolag - en golf bane - arbeidsplass, så kom jeg til dette spesielle stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå