Tord93 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Hei. Ser på forskjellige kabinetter til vannkjøling nå for tiden, og jeg lurer på om en Thermochill PA 120.3 vi få plass i det. http://www.chilledpc.co.uk/shop/product_in...products_id=696 Hvis ikke, er det noen andre radiatorer som er bra som vil passe? Det så veldig interresant ut, og vil bli valg nr to hvis Lian-Li PCA71B ikke er på lager den dagen jeg bestiller (som sikkert vil bli om et par år ). Takker for svar Selv om det ikke haster med og få svar med en gang EDIT: Er det plass til en radiator i front og? Og hvor stor må den være? Regner nok med at jeg må ha mer enn en trippelradiator ettersom jeg legger til et eller to stk 4870X2 senere.. (hvertfall et kort med det første, ettersom hvor mye penger jeg får før jul) Endret 20. juli 2008 av Tord13 Lenke til kommentar
Akando Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Now I'm not really sure if this should be on the Internal or External page of this review, but the main question everyone has been asking in our forums since the press release for this case a few days back is: will it take xyz radiator? The technical answer to this question is that it will work with all radiators that have a ~15mm space between each of the fan mounting points. Of course this doesn't really mean much to most of us, so with the help of Rob from WaterCoolingUK, we've come up with the following list. Compatible: HWLabs BlackIce GT Stealth III HWLabs BlackIce GT Xtreme III HWLabs BlackIce Pro III HWLabs BlackIce GT Watercool HTSF 360 XSPC RS360 XSPC R120-T Aquacomputer Airplex Evo Aquacomputer Airplex Pro Alphacool NexXxoS Pro III Magicool Aluminium 360 Magicool Xtreme 360 Radiator Magicool Slim 360 Radiator Not Compatible: Thermochill PA120.3 Swiftech MCR320 QP 360 Google mann! Endret 21. juli 2008 av Akando Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Takker for svar . Det var litt kjipt at Thermochillen ikke passet i den.. Men samma det, blir nok Lian-Li'en. Google ja, hehe. Jeg glemte at det gikk ann og bruke den siden . Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Tipper at det ikke skal mye modding til før thermochillen passer Lenke til kommentar
ansver Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Underlig at alle de radiatorene skal passe, mens Swiftech MCR320 ikke skal passe da avstanden mellom viftene er lik hos alle de radiatorene. Fant også denne og denne tråden på XS der flere har satt MCR320 i toppen uten noen form for modding. Fant ingen som sa MCR320 IKKE ville passe, så mulig den lista der er feil på det punktet. Lenke til kommentar
s0und Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Underlig at alle de radiatorene skal passe, mens Swiftech MCR320 ikke skal passe da avstanden mellom viftene er lik hos alle de radiatorene. Fant også denne og denne tråden på XS der flere har satt MCR320 i toppen uten noen form for modding. Fant ingen som sa MCR320 IKKE ville passe, så mulig den lista der er feil på det punktet. Porblemet med Cosmos 1000 ihvertfall er at det sitter fra fabrikk to vifter i toppen på den, med en merkelig kanal løsning for lufta...se bilder av kabinettet (toppen) så forstår dere. Ta vekk den plast kanalen så må det være et glimrende sted å ha en dobbel radiator. Dette blir da på utsiden nedfelt slik at den ikke syns med mindre du står over kabinettet. Ulempen er at denne kanalen smalner av jo lenger mot fronten du kommer... Regn med å lage hull til en ekstra vifte i toppen ved bruk av trippel, men jeg er ikke sikker på om den går i bredden. Montering av Rad i bunnen på denne er ganske umulig da du har hdd brønnene, en vifte, og strømforsyning i bånn. Endret 1. august 2008 av s0und Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå