hallgeirl Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hei! Jeg er på utkikk etter ny mobil, og det jeg hovedsaklig er ute etter er: - God batteritid - Standardfunksjoner som alarm, stoppeklokke, tidtaker, osv... - Behagelig tastatur - "Fornuftig" størrelse - En overkommelig pris For å gi et bilde av hva jeg egentlig trenger: Jeg klarte meg kjempefint med min Nokia 3410 med svart/hvit-skjerm (evt. svart/brungrønn ) uten kamera eller noe (jeg har da digitalkamera for slikt!) i rundt 6-7 år, helt til batteriet ble for dårlig. Jeg er vel kanskje litt av den gammeldagse typen når det gjelder mobiltelefoner, og overlater mer omfattende oppgaver til laptopen min. Jeg har i dag lest om Sony Ericssons K660i, og den ser ut til å være god til mitt formål. Men jeg er fortsatt interessert i å se om det er noen alternativer med nogenlunde samme funksjonalitet rett og slett for å se om det er noen alternativer som passer meg bedre, evt. har en rimeligere prislapp (selv om K660is pris slett ikke var avskrekkende). Og K660i har jo også noen ulemper, som er listet opp i amobils test av telefonen. Jeg vet om Nokia 3120 Classic, men pga. batteritid så er ikke det et reelt alternativ for meg.. Så, alle forslag mottas med takk SE K660i står for øyeblikket sterkest, men om det finnes noen bedre, evt. billigere og like bra alternativer så hadde det jo vært flott. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Reapet Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hei. ja jeg hvet jo ikke hva som er en overkommelig pris men, Sony Ericsson K810i er en super bra telefon bra batter tid,den er veldig lett å bruke, har masse fine funksjoner som feks.kamera på 3,2 mpiksel. den koster 1829,- på http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...QIAAAEO4.I03xiL så har du også Sony Ericsson C702 den har en fin og stor sjerm, enkel å bruke men den er støt og vannsikker, men den koster litt mere, den har også 3,2mpiksel kamera. den koster:2599,- på elkjop.no : http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...QIAAAEO4.I03xiL håper du finner en telefon du vill like. det er i vertfall mine anbefalinger. Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Takk for forslaget. Jeg ser egentlig på alt under og rundt 2000 for en "overkommelig pris" for min del (Helst litt under). Jeg skal sjekke ut K810i, absolutt. (Forøvrig, jeg er veldig åpen for alt annet enn Sony Ericsson også, K660i la jeg fram som noe å sammenligne med med tanke på funksjonalitet og pris). Lenke til kommentar
Reapet Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 ok men K660i er litt mindre verson en K810i fonksjonalitet hadde jeg uten tvil lagt till 50kr og kjøpt k810i de er nesten de samme men k810i har mange flere funksjoner forksempel 3g(video anrop som er litt moro) og et innebygget digital kamera på 3,2mpiksel som er bra å ha vis du er ute og vil ta et bilde og du ikke har camera med da får du et bra bilde uansett så uten tvil er k810i den beste tele fonen på markede til den prisen. Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Hmmh, jeg ser at k810i har bedre taletid i GSM-nettet og bedre hviletid (hhv. 10t og 400t), mens k660i har bedre taletid i 3g-nettet (4,5t)... litt snålt synes jeg, men det er nå så. Bedre kamera frister såklart, jeg er bare usikker på batteritiden da det er et av de viktigste kriteriene for meg. Lenke til kommentar
Reapet Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 batterid tiden i stanby er 330 på k6 og 9timer tale tid og k8 har 300stanby tid og 9timer taletid! Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 MEN!: Du sier at du vil ha smileyer og animasjoner.. Det finnes ikke noe av det..:S Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 MEN!: Du sier at du vil ha smileyer og animasjoner.. Det finnes ikke noe av det..:S Sier jeg det? Smileys og animasjoner bryr meg egentlig veeeldig lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå