eminem1 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Halllo.. Når jeg går på hjemmesida til Daemon tools for å laste ned så funker alt fint, men når jeg starter innstallasjonen også starte jeg om pcen fordi jeg må det, men det kommer hele tiden.. Jeg kommer lizzom til samme sted hele tiden der Daemon tools ber meg om å starte pcen på nytt.. Hvordan fikser jeg dette? Har Vista med 32 bit(tror jeg, men har nok det) Har hørt at jeg trenger STPD 1.43, men hvis jeg laster det Daemon tools via hjemmesida dems så er det STPD 1.53 eller noe som følger med.. Lenke til kommentar
KNB Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Sikker på at det er den versjonen som hører til vista? (daemon tools lite) Lenke til kommentar
eminem1 Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Sikker på at det er den versjonen som hører til vista? (daemon tools lite) Virker jo nesten ikke slik.. Har prøvd alle de tre linkene der og ingen fungerer Noen som har lasta det inn på Vista 32 bit EDIT: Når jeg laster det inn på min fars pce så går det greit men når jeg skal starte det så står det C/Andreas/Daemon tools/Daemon tools.exe ikke er en gyldig win32 fil noe slikt står det tror jeg..Hvordan fikser jeg det da??? Endret 21. juli 2008 av eminem1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå