Styggwarth1 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Hei. Jeg skal kjøpe meg ny data og har fått et forslag fra en kompis. http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10274 - ser nå at linken er til den orginale dataen, men det er den jeg har gått utifra.. Delene jeg har byttet, står under.. Prossessor: Intel Core Duo E8400 Strømforsyning: Fortron Source Blue Storm II 400W Harddisk: Seagate Barracuda 7200.10 320GB SATA2 16MB 7200RPM Skjermkort: XFX GeForce 8800GT 600M 512MB GDDR3 Mus: Ikke valgt Skjerm: BenQ 19" LCD G900Wa TCO03 1400x900, 5ms, 800:1, V Jeg vil ha en data som kan kjøre de nyeste spillene.. Akkurat fått Age of Conan, så det er et must.. Håper noen kan komme med forslag om hva/og hvorfor jeg burde bytte ut, eller om det er en grei data å gå for.. Og passer delene i det hele tatt sammen? Prisen er på 7157 kr med skjerm.. På forhånd takk! Endret 20. juli 2008 av Styggwarth1 Lenke til kommentar
Hillvill Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Når du konfigurerer på komplett vil det nok uansett passe sammen. Men om du kunne ha bygget en PC selv heller, (kjøpe alle delene hver for seg) eller fått noen andre til og gjøre det, hadde du fått en bedre PC en det der. Du ville ha spart en del kroner også. Men her er hva jeg har tengt å kjøpe, det er uten skjerm da. Du kan også velge Asus P5E istedenfor, da vil CF bli bedre utnyttet om du skal kjøre det i fremtiden. Vil du bruke litt mer penger (ca 10000), ville jeg kansje ha ambefalt dette oppsettet. Nå ville jeg fått noen andre en meg til og dobeltsjekket at dette fungerer sammens, men jeg er ganske sikker på at det gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå