Plass1 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hei ! Har en trådløs router av denne typen stående i huset mitt nå, og denne virker perfekt. Det eneste er at signalet er dårlig i den ene enden av huset, og det hadde vært ønskelig og fått et greit signal dit også. Hva bør jeg kjøpe av utstyr for å få utvidet det trådløse nettverket jeg har fra før? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 du kan jo invistere i et bedre trådløst nettverks kort til pc-ene som står der. kan hende dette er billigere for deg avhengig av hvor mange pc-er som trenger økt styrke Men denne gjør jobben, kobles til rutern din ekke så dyr heller så. CNet Directional Antenna kr 250,- Lenke til kommentar
Plass1 Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 For det finnes ikke noe jeg bare kan sette i veggen som mottar det trådløse signalet og sender det videre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Det gjør vel det man ser det jo ofte i bedrifter som har store lokaler, men kan jo hende de bare har satt opp mange trådløse rutere rundt omkring. trådløse anntener! les nedover her så kanskje du finner en som passer deg godt. for det er mye forskjellig som fins, og da finner du lettere det som skal være til deg. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 prøv først med større antenne på ruteren. hjelper ikke dette, så prøv en større antenne på maskinene i problemområdet. om ikke dette heller fungerer, så kan repeatere, evt. meshbare rutere fungere bra. kjører selv ett opplegg med tre rutere i ett mesh, og det har sine bakdeler selv om det gir god rekkevidde. Lenke til kommentar
sgaah Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Kjøp deg en router som støtter dd-wrt firmware. Ett eksempel er Linksys WRT54GL til ca 450 kr. Sette denne så i repeater modus og du skal se at problemet er løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå