Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Utvidelse av trådløst nettverk

Anbefalte innlegg

Hei !

Har en trådløs router av denne typen stående i huset mitt nå, og denne virker perfekt.

Det eneste er at signalet er dårlig i den ene enden av huset, og det hadde vært ønskelig og fått et greit signal dit også. Hva bør jeg kjøpe av utstyr for å få utvidet det trådløse nettverket jeg har fra før?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

du kan jo invistere i et bedre trådløst nettverks kort til pc-ene som står der. kan hende dette er billigere for deg avhengig av hvor mange pc-er som trenger økt styrke

Men denne gjør jobben, kobles til rutern din ekke så dyr heller så.

CNet Directional Antenna kr 250,-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Det gjør vel det man ser det jo ofte i bedrifter som har store lokaler, men kan jo hende de bare har satt opp mange trådløse rutere rundt omkring.

trådløse anntener!

les nedover her så kanskje du finner en som passer deg godt. for det er mye forskjellig som fins, og da finner du lettere det som skal være til deg.

Lenke til kommentar

prøv først med større antenne på ruteren. hjelper ikke dette, så prøv en større antenne på maskinene i problemområdet. om ikke dette heller fungerer, så kan repeatere, evt. meshbare rutere fungere bra. kjører selv ett opplegg med tre rutere i ett mesh, og det har sine bakdeler selv om det gir god rekkevidde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...