thunstop Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hei får min htc diamond til tirsdag , men vil være litt forberedt derfor lurte jeg på om det var noen som viste om et program for å overklokke denne telefonen (Qualcomm® MSM7201A) ? greit nok den har 528MHz eller noe , men vil alltid ha mere har en htc touch nå som jeg overklokker men det er jo ikke samme prosessor på diamond , har ikke akkurat lyst til å ødlegge noe Lenke til kommentar
µT. Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 BatteryStatus fungerer fint på Diamond. Men jeg vil ikke anbefale å overklokke noe som ikke trengs å overklokke. Dette sliter på hardware, og hovedkortet kan takke for seg uten varsel. (erfaring) Men føler du fortsatt for å gjøre det, så kan jeg ikke stoppe deg Du er nå advart i det minste! Lenke til kommentar
thunstop Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 :!: , den er grei skal se nermere på det etter hvert , kanskje jeg finner noen sider hvor noen andre har prøvd på det og kan gi resultater før jeg ødlegger noe Lenke til kommentar
thunstop Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 hei igjen, prøvde batterystatus , men funka ikke i hele tatt, ikke noe mulig het for overklokking der noen forslag ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå