LarsOle Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hei Jeg har et D300 kamera, men trenger en bag/veske. Ønsker ikke en stor sekk, bare en enkel liten "skulderveske", men bør være såpass at den rommer kameraet med objektivet på så jeg slipper å ta det av hele tiden (kit, 18-70mm) og kanskje en 70-300 VR på siden.. Hvilke slike kameravesker er det å anbefale? Lenke til kommentar
LarsOle Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Ville noe sånnt vært bra? https://prisguiden.no/product.php?productId=61130 eller er det noen som anbefaler andre merker? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Ville noe sånnt vært bra? https://prisguiden.no/product.php?productId=61130 eller er det noen som anbefaler andre merker? Lowepro Rezo 180 AW kan absolutt anbefales. Da får du også plass til en ekstern blits og et objektiv eller to ekstra også. Hvis du ikke har planer om å kjøpe flere objektiver, så kan du se på en mindre bag f.eks. Rezo 160 AW. Crumpler Daily og Pretty Boy modellene kan også være aktuelle - de finnes også i forskjellige størrelse. Eller en Tamrac Express 7; som jeg selv har. Tom Lenke til kommentar
woohoo Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Eller en Tamrac Express 7; som jeg selv har. Tom Hvor kjøpte du den egentlig? Er på jakt etter den selv, men finner den ikke i noen norske butikker. Var innom min lokale butikk idag og spurte etter den, men de hadde ikke inne og ingen av de som var på jobb kunne sjekke om det gikk an å skaffe den til meg. Må si meg litt skuffet over servicen gitt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg kjøpte min Tamrac når jeg var i Helsinki i begynnelsen av mai. Det er Aronsen som er importør i Norge. Det kan være in ide å høre med de om butikker. Tom Lenke til kommentar
woohoo Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 På Aronsen sine hjemmesider står faktisk ikke "Express 7" listet. Er ett lite hull mellom "3536 Express case 6" og "3548 Express pack 8". Får vel ta en telefon til de på mandag og høre, takker for svar uansett Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Et lite sidespor: Skulle du utvide objektivparken mer kan jeg anbefale denne: Tamrac 5375 (Adventure 75). Utrolig romslig og iallfall kjekk å ha med i bilen på tur. Veldig god å bære også, men blir selvsagt litt tungt med full pakke. I denne få jeg inn: - E-400 m/14-42 - 35mm makro - 40-150 - 70-300 - blits - Slik Mini stativ - 2 bønneposer - close-up-sett - 2-3 filtre - I tillegg en drøss rom på innsiden av lokket til minnekort, batterier og annet. Endret 27. juli 2008 av Manskow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå