tepe2 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Heisan! Har en HP Photosmart 2710 all-in-one og skal kjøpe blekkpatroner. Hvor handler dere som har litt erfaring, for å være sikker på at dere får originale patroner til en rimelig og grei pris? Jeg tenkte å kjøpe: Svart - 338 (11 ml) eller 339 (21 ml) 3-farge - 343 (7 ml) eller 344 (14 ml) Photo - 348 (13 ml) Gray Photo - 100 (15 ml) Hva er vanlig holdbarhetsdato på patronene? (Skriver ikke ut så ofte) Det vil vel uansett lønne seg å kjøpe de som er uthevet ovenfor, siden de varer lengre og sikkert er billigere i forhold til mengde blekk? Jeg kommer forresten ikke til å kjøpe HP neste gang jeg skal ha skriver. Ræva å finne fram på sidene deres, og skriveren kan kun ha 2 patroner samtidig. 3-farge-patronen blir stående i skriveren hele tiden. Skal jeg skrive ut tekst må jeg sette i Svart-patronen. Skal jeg skrive ut bilder må jeg ta ut denne og sette i Photo-patronen. HALLO, skriveren er en all-in-one, da skal vel ikke ting være så jævla tungvint? Men nok om det. Hvis noen har tips/råd å komme med så tusen takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå