Vanguard12 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg ville bare lage et innlegg om en spiller jeg er meget imponert over, men synes ikke det har vært noe særlig fokus på. Jonathan Parr på Aalesund - en meget anvendelig spiller, med et "u-norsk" blikk for spillet. Han scorer mål, og er konstruktiv hver gang han får ballen, spiller både som spiss eller midtbane. Tilpasser seg den rollen han blir tildelt på laget og utfører den meget bra. Og han er bare 20(?)år gammel. Typisk dagens spillertype, med forståelse for spillet og og høyt tempo. Forstår ikke at han ikke er mer ettertraktet, men det kan jo være klubbene har han på blokka for alt jeg vet.. Lenke til kommentar
chriscandy Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Parr sine beste kvaliteter er tempo med og uten ball, innsats både fremover og bakover og hans atløetiske fysikk. Han er også bare 19 år født 21.10.1988. Han kommer ofte til målsjanser pga. sin voldsome innsats. En god spiller som nok vil bli bedre og bedre. Sammen med J. Tollås, Orry og Mathisen, har vi nesten en hel sentrallinje vi kan bygge fremtiden på. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Han spiller vel på u21 landslaget? Ihvertfall en spiller for framtiden dette. Synd han spiller for Aafk, men bra at han får matching i tippeligaen, er ikke sikkert han hadde fått det om klubben hans hadde vært; Vålerenga eller Brann. Lenke til kommentar
Dominar Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Det er sjeldent man ser en spiller ta så store steg fra en sesong til en annen som Jonathan Parr har gjort. Må innrømme at jeg ikke hadde troen på at han kom til å forsvare en plass i førstelveren før sesongen, men nå er han et soleklart valg! Lenke til kommentar
suprmatias Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Han er allerede stor og han kommer til å bli større. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå