Immanuel Kant Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 klump kan du være selv Lenke til kommentar
mortania Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Den som inviterer, den betaler. It's the law! Forøvrig betaler vel jeg det meste når jeg og zappy er ute, fordi det er jeg som drar ham med overalt. Både mat og alkohol. Nemlig. Er det veldig lite jentete? Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Tror ikke zappy har noe å klage over... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg selv er sånn: inviterer du meg ut på middag, skal du spandere. Og heller jeg spandere neste gang jeg inviterer deg ut. Den som inviterer spanderer. Jeg inviterer alltid ut igjen den som har invitert meg, hvis ikke personen selv nekter. Enig. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Tror ikke zappy har noe å klage over... Jeg tror Zappy er rimelig fornøyd ^^ Til gjengjeld har han kjøpt et par insideburgere til meg (VERDENS BESTE BURGERE!!!111one), og jeg klager ikke Da hadde jeg jo ikke giddet å ta han med der det er litt for dyrt enn hva som er nødvendig. God mat er god mat! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Insideburgere. Metal Heart. <3 Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Vis gutten ber en jente med seg ut så betaler han. vis det er en jente som inviterer med seg en gutt ut så betaler hun. vis dere snakker om samboere og gifte par, så har dem ofte en felles økonomi osv. men på dating nivå. så betaler den som inviterer den andre ut Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Om jeg hadde spist middag på date ville jeg ikke forventa at gutten skulle betale. Hadde egentlig blitt ganske bra satt ut om han mente at det var det eneste riktige. Jeg synes faktisk det beste er å dele på regningen. Hvorfor skal ikke begge bidra med penger, som med alt annet? Men egentlig har det ikke så mye å si for meg. Penger har aldri vært en stor bekymring for meg, selv om jeg ikke har dem ... Det finnes andre ting som er langt viktigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå