nybruker1983 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 hei for to dager siden gikk plutselig min datamaskin svart og startet på nytt alene, men da den startet på nytt, fikk en beskjed å sett inn cd'en til windows, men jeg klarte ikke å finne harddisken da jeg klikket på f12, jeg finner bare dvd spiller, mistet jeg alt!!! hva skal jeg gjøre? mvh Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Er det en bærbar eller stasjoner? sjekk inni pc-en at alle kabler er satt skikkelig i, hvor gammel er pc-en din? Nei du vil ikke miste alt med mindre du formaterer harddisken din eller den har fått skade så den er ødelagt. Har det skjedd før at den har restartet seg? gjorde du noe spessielt så den stoppet og restartet seg? Lenke til kommentar
nybruker1983 Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Er det en bærbar eller stasjoner? sjekk inni pc-en at alle kabler er satt skikkelig i, hvor gammel er pc-en din? Nei du vil ikke miste alt med mindre du formaterer harddisken din eller den har fått skade så den er ødelagt. Har det skjedd før at den har restartet seg? gjorde du noe spessielt så den stoppet og restartet seg? hei dt er en stasjonær, jeg sjekker kablene imorgen, den nesten to år gammel, jeg satt og surfet på nettet før skjermen gikk svart og maskinen startet på nytt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Noe du kan sjekke om det ikke er kablene er jo og titte om det er mye støv i pc-en og om det er det bare fjern alt støvet. kan jo være det som var grunnen at pc-en ble litt for varm og skrudde seg av og nektet og starte fordi tempraturene var for høy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå