Gå til innhold

Bærbar pc kobler seg av nettverk automatisk.

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, jeg har en HP pavillion dv5000. og den kobler seg plutselig av det trådløse nettverket av seg selv. Det som skjer presist: (jeg påpeker at dette nettverket er helt i orden, det funker perfekt på 3 andre pc'er i huset) Jeg kobler til hjemmenettverket, det står og "venter på nettverk" lenge, så plutselig står det "Ikke tilkoblet", men det rare er at jeg er tilkoblet (altså jeg kan surfe på nettet). Men plutselig etter noen minutter så kobler datamskinen se av nettverket uten forvarsel. og jeg ser på statusen til nettverket og det står "[Navn på nettverk] automatisk" (faktisk så har det hendt 2 ganger i løpet av jeg skrev denne posten)

Hva er det som skjer? Hjelp trengs snarest.

MvH Simon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Har du innstalert de nyeste driverne bare for og eliminere problemet med drivere?

er det et vanlig problem eller har det nylig startet og skje?

laster du ned noe over linja som gjør at hastigheten til de andre pc-ene forsvinner?

Lenke til kommentar
Har du innstalert de nyeste driverne bare for og eliminere problemet med drivere?

er det et vanlig problem eller har det nylig startet og skje?

laster du ned noe over linja som gjør at hastigheten til de andre pc-ene forsvinner?

Problemet har foregått i over et halvt år nå. Men da er mors sin pc, så veit da fan hvor hun har driver CD'ene sine jeg.. jaja ikke noe på linja som kan påvirke datan, det er noe med nettverkskortet i PC'en. kunne du ha vært så snill å sjekket hvor jeg kan laste ned drivere ? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

du kan få driverne herfra men HP pavilion DV5000 er kun serien. Min hp er Pavilion DV 5095ea (5000) serien. så først finner du ut modellen din, så bare leter du den opp gjennom listen over hp pavilion 5000 modellene

Pavlion driverne

vis du snur pc-en opp ned så ser du en service tag og bakpå den stårdet Pavilion DV5000

men litt til siden nede til høyre står modelen din.

finne modelen din

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...