Marius91 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hei jeg vil starte egen side sammen med en kompis. Det jeg trenger er noen som vil hjelpe meg med å kode et design og noen til å lage et design og en logo. Kan dessverre ikke gi noe lønn med det første, kanskje ikke i det hele tatt.. Men Noen få kroner kan det vell alltids bli. Det skal bli en humorside.. Ta gjerne kontakt under eller legg meg til på msn, [email protected] Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hehe, det er ikke første gangen noen er ute etter gratis tjenester i dette forumet. Dessverre tror jeg du må regne med å gi en form for belønning (i kroner) før noen melder seg til å hjelpe deg med prosjektet ditt. Det de aller fleste her ender opp med å gjøre er å lære seg HTML, CSS og PHP og gjøre jobben på egen hånd - og jeg foreslår at du også velger den retningen Lenke til kommentar
Marius91 Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Ja hehe, har sett det en del ja. Men jeg tror ikke det er noe aktuelt. Hvor mye er det snakk om da? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Det kommer helt og holdent an på hva du skal ha. En "humorside" sier ikke noen ting av interesse. Lenke til kommentar
grimjoey Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hva skal dere egentlig gjøre? Legge inn vitser? Jeg foreslår at dere starter med å forklare hva dere har sett for dere og be om hjelp til hvordan dere skal gå frem for å få til dette. Sannsynligvis finnes det ferdig gratis cms med gratis template som dere kan bruke til å få lagt ut litt humor på nettet. Det er bare å leite. Lenke til kommentar
hallegyn Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Eller rett og slett opprette ein blog i første omgang. Det har eg gjort. Lenke til kommentar
Eivindweb Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Du kan sende meg en mail på [email protected], Så skal jeg se hva jeg får tid til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå