TheOats Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Klarte ikke oppdatere Vista 32 bit så jeg prøvde med 64 bit og den kjører greit foreløpig. Men jeg har ikke installert noe serlig programmer ennå. Er det helt på jordet å kjøre denne versjonen av vista på denne prosessoren? Håper noen kan opplyse meg litt. Hadde ikke windows startet i det heletatt vist ikke prosessoren støtter 64 bit's Vista? (Sikket dumme spørsmål, men jeg vil gjerne lære.) Endret 21. juli 2008 av TheOats Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Noen som kan opplyse meg? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Skal gå greit med 64bit. Den er jo 64bit så. Grunnen til at man vil ha 64bit er om du har over 4 gigabyte med RAM. Men det funker om du har mindre også. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Skal gå greit med 64bit.Den er jo 64bit så. Grunnen til at man vil ha 64bit er om du har over 4 gigabyte med RAM. Men det funker om du har mindre også. Ok, takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå