cnil Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hei, jeg sparer til diverse ting (mobil, pc, litt sykkel reperasjoner) og trenger en billig mobil til jeg klarer å spare opp noen tusen til en litt mer high-tech mobil. Jeg tenker på å kjøpe brukt, og ikke for mer en 800 kroner. Hva mener dere jeg bør få for denne prisen og hva vill dere anbefale? på qxl kan man nesten få en t68i til 1000 lappen (hvis mann er heldig)... har tenkt mest på ericsson t65... tror jeg har mest lyst på en ericsson uansett... takk for tips EDIT - skriveleifer Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Siemens har flere gode low-end mobiler, bl.a. M50! Ellers har jeg faktisk hørt positive ting om Motorola C332 eller hva den heter (tror den har fargeskjerm og, om det spiller noen rolle). Den kostet ihvertfall en stund 699,- på Narvesen eller no sånn! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 C332 har ikke fargeskjerm, men den er jo stilig lell. Kan sikkert anbefales. Har Motorola selv (hehe, avatar hint hint.) og er meget fornøyd med den. Enkel å bruke er den og. Å gå fra Nokia 3510 (noe jeg er glad for at jeg gjorde) var ikke noe problematisk i det hele tatt. Nå har jo min T720 litt annet system enn C332, men tror det skal gå greit uansett. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 tror heller jeg ville gått for en litt mer proff-telefon som t65... er bare snakk om å ha den i en måned eller to... noen andre forslag? Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 T65 er sånn passe proff-telefon, men så ser den SÅ gay ut! (den er sikkert grei å ha for de som har den livsstilen altså :smile:) Anyway, skal du kjøpe en midlertidig Ericsson mobil så kjøper du T39 eller R520. Fordeler? Bluetooth! Hehe, nei men seriøst, skulle jeg kjøpt en midlertidig mobil skulle den kunne styre pc'en, og da er disse idielle Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Du kan få kjøpe min strøkne t200 for en billig penge Lenke til kommentar
levlex Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 t100 fra SonyEricsson er i butikkene snart. Den vil ny koste under 1000 lappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå