Xanitra Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hei. Tenkte jeg skulle prøve meg på å komme meg på youtube. Har noen ideer til hva jeg vil lage, men trenger et program. Om noen har noen tips til et program som tar opp det som skjer på skjermen, er jeg også takknemlig for det. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Camtasia er fint for og ta opp på skjermen, og for redigering, kan du kanskje vurdere Sony Vegas 7-9? Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hva er Sony Vegas 7-9? Siste versjon av Vegas er 8. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Ok da mente jeg 8 Sony Vegas er et enkelt redigerings program Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 vel Camtasia er jo noe billigere. så det blir vel den om jeg går for noe. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Sony Vegas Pro 8.0 er et enkelt videoredigeringsprogram, samt veldig avansert om du vil. Kan gjøre utallige mange ting med det. Annbefales på det sterkeste. Prisen er vel på rundt 6.000,- skal jeg tro ( http://www.fotovideo.no/aspx/loginVnet.asp...&plid=88565 ) Endret 6. september 2008 av Requi Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) vel Camtasia er jo noe billigere. så det blir vel den om jeg går for noe. Camtasia er i første rekke et program til å ta opp det som skjer på skjermen, mens Vegas er et rent videoredigeringsprogram. Ellers finnes det atskillige mer enn bra nok redigeringsprogrammer i prisklassen 500-1000 kr som gjør nytten for en nybegynner. Så det er helt unødvendig å investere 6000 kr som enkelte foreslår. Det kan man gjøre etter hvert - hvis evner og videointeresse skulle overstige det de billigere programmene kan by på. Endret 7. september 2008 av Rocambole2 Lenke til kommentar
vcx Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Fraps : ) www.fraps.com Endret 7. september 2008 av Howen Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Camtasia Studio inneheld ogso eit enkelt videoredigeringsprogram (minner veldig om Windows Movie Maker). Det finst greie gratisprogram for skjermopptak, t.d. Camstudio, so ein kan legjge alle pengane i redigeringsprogrammet. Redigert: Men skal du ta opp spel, som BF, CS, WoW o.l., er ikkje Camstudio og Camtasia det beste uansett. Fraps, som Howen nemner, er det mest vanlege for å ta opp spel. Endret 7. september 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Når folk først skriver at pris ikke spiller noen rolle er det vel ikke så mye vits i verken å nevne priser eller gratis-kompromier. Tips heller om hva som lett lar seg piratkopiere. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Tror det er i strid med retningslinjene for dette forumet å komme med piratkopieringstips. Dessuten kan man vel ikke uten videre ta det for gitt at Xanitra er en kjeltring bare fordi han skriver at prisen ikke spiller noen rolle? Det kan jo hende at han faktisk har mye penger? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Når folk først skriver at pris ikke spiller noen rolle er det vel ikke så mye vits i verken å nevne priser eller gratis-kompromier. Tips heller om hva som lett lar seg piratkopiere.Det strider mot retningslinjene, som det blir nevnt her - så diskusjon rundt piratkopiering av programmer medfører bare at tråden blir stengt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå