Metaby Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) jeg har 2 geforce nvidia 9600gt i pcen min. men jeg får ikke til sli pga det ene skjermkortet vill ikke starte i enhetsbehandligen. Viften på skjermkort 2 går for fullt.. så jeg er sikker på at alt er koblet riktig etc. Jeg googlet litt rundt, dette er problemet mitt "Code 10 If the device has a FailReasonString value in its hardware key, that string appears as the error message. The driver or enumerator puts this registry string value there. If there is no FailReasonString in the hardware key, you receive the following error message: This device cannot start. (Code 10)" Jeg har prøvd og oppdatere driverne mine, 5-6 ganger nå Først med driverne som fulgte med nye skjermkortet, så med drivere på gamle, så med nye driverne fra nvidia siden. Endret 20. juli 2008 av Metaby Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Fortell hvilke komponenter du har. Legg inn driveren på nytt! Har du koblet til ekstra strøm til begge kortene? Har du koblet til SLi broen mellom kortene? Lenke til kommentar
Metaby Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Fortell hvilke komponenter du har. Legg inn driveren på nytt! Har du koblet til ekstra strøm til begge kortene? Har du koblet til SLi broen mellom kortene? Jess, har oppgradert driverne, Sli broen er på plass og 1 strøm kabel i vært kort. Asus A8N-SLI Premium Athlon64 er hovedkortet mitt, mist 600w er strømforsyningen min. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Du oppdaterte driverne ETTER at monterte kortene? Søk på Asus forumet etter lignende problemer med ditt hovedkort. Lenke til kommentar
Metaby Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Du oppdaterte driverne ETTER at monterte kortene? Søk på Asus forumet etter lignende problemer med ditt hovedkort. ja, jeg oppdaterte driverne etter at jeg monterte kortet *update* Søkte litt rundt på asus forumet, fant ingen med samme problemet. Endret 20. juli 2008 av Metaby Lenke til kommentar
JFM Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Hadde det hovedkortet før. Kjørte 7900gt i sli en stund. Tror man måtte aktivere den andre pci-express porten i bios. Mener og at begge portene ble stilt ned til pci-e x8 når man hadde sli Endret 21. juli 2008 av JFM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå