hitokiri Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Meizus berømte M8 har blitt bekrefetet og er gitt en lanseringsmåned. Les mer Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Ser fint ut dette her, men spørsmålet er ikke om den kommer til Norge, for det skjer ikke. Jaja, vi har mange mobiler å velge i allerede. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Iphone ripoff? mener å ha lest et sted at det faktisk var de som var først ute med det designet. problemet var at det bare var upatenterte tegninger fulgt med denne mobilen i godt ca et år nå. planla å kjøpe den, men det tok jo evighet for den å komme Endret 20. juli 2008 av AndyF Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Akurknytt? Jeg følger denne telefonen svært nøye, og vet innen nå at intill det kommer noe helt håndfast er det umulig å si når den kommer. Og nei, bilder er ikke håndfast. Har ikke telling på hvor mange ganger vi har fått bilder og info. Typisk kinesisk - When will it be done? - Maybe tomorrow, maybe in ten days. Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 1280 cny er jo ikke 1600nkr da. 957nkr blir det. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Typisk kinesisk- When will it be done? - Maybe tomorrow, maybe in ten days. "Take it easy, take it tomorrow." For øvrig, agurknytt? Naah. Interessant for min del, om kvaliteten er like god som M6-en. : ) Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Ble ikke denne presentert samtidig som første generasjons iPhone i USA? iPhone kom ut, men ingen Meizu. Andre generasjons iPhone kom ut, men fortsatt ingen Meizu. Latterlig hvor lang tid dette her skal ta. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Ser fint ut dette her, men spørsmålet er ikke om den kommer til Norge, for det skjer ikke. Jaja, vi har mange mobiler å velge i allerede. Hvorfor ikke? Det er jo importører som får inn Meizu Mp3-spillere! Da må det vel gå an å få importert mobiler i samme slengen? Lenke til kommentar
Deem Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg tror M8 kommer til Norge, men hvor lang tid det vil ta er en annen sak, mye mulig at den ikke kommer hit før 2009. Jeg har ventet lenge og håper virkelig at den innfrir, men ikke sikkert jeg gidder å kjøpe den om jeg har fått meg noe annet i mellomtiden. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Ser heller ut som en iPod Touch ripoff ovenfra. Men jaja, de får ikke til det "visuelle eyecandiet" som iPhone og iPod Touch har uansett Blir vel sånn; trykk og kom dit du trykket ikke slik som; trykk og få en førsteklasses orgasme mens du blir tatt dit du trykket. lol. Men smaken er som baken. Lenke til kommentar
---SPEED--- Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Så du får orgasme av og trykke på iphone? ser jo morsom ut den meizuen da håper den kommer snart.. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 blir det av denne her da.... Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 hjemmesia: In other news, Meizu has not yet received the Mobile Phone Sales License needed to sell phones in China. It is not sure whether or not they will be able to receive it even in October. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg