mars001 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Prøver å installere WinXP SP2 og får følgende feilmelding etter første reboot. "Setup failed to install the product catalogs. This is a fatal error." Etter litt søking fant jeg en artikkel hos MS som sier det kan være minnefeil, men hvorfor fungerer det da fint å installere Vista, som jeg sitter på nå? ... Bruker en Dual core 2.2GHz, en stk 2GB minnemodul 667Mhz og en Samsung 320GB sata2 disk. Har noen peil på hva jeg kan gjøre? Utrolig frustrerende da jeg sletta Vista fordi jeg ikke er fornøyd, så funker det jaggu ikke å installere XP, og jeg må installere Vista igjen for å spørre om dette Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Har du kjørt memtest+86 bare for og sjekke at ram brikkene fungerer? Dette er vist en ganske vanlig test har jeg hørt for og sjekke om rambrikkene har feil. memtest+86 denne kan kanskje hjelpe deg litt ultimate boot cd Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Takk for tips, skal prøve å kjøre en test av minnebrikka, rart hvis XP skulle finne noe feil med den mens Vista har kjørt fint i flere mnd + install går fint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Er vel alltid noe nytt som kræsjer i dagens moderne pc-er. noe vil funke og annet ikke. kanskje vista har flere nye drivere eller noe som støtter pc-en din bedre ikke vet jeg. men da får du ivertfall vite om det er en feil på ram brikkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå