krasberg Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Følgande feilmelding kjem opp når eg prøvar å koble opp mot mitt trådlause nettverk: "Kan ikke koble til det valgte nettverket. Nettverket er kanskje ikke lenger innen rekkevidde. Oppdater listen av tilgjengelige nettverk, og prøv å koble til på nytt." Eg er kopla opp mot internett på den trådlause routeren via nettverkskabel, men klarar ikkje å nå routeren trådlaust. Ein annan PC klarar å kople opp mot routeren trådlaust. Takk for løysingar eller tips! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 du har skrudd på det trådløse nettet? Jeg hadde et problem med min Dell pc med at jeg måtte trykke inn en egen tast for at det trådløse nettet skulle skru seg på, samme med min HP pc. Vis ikke så kan du prøve og innstalere de nyeste driverne for nettvers kortet. Feilen er vanlig vis pc-en ikke klarer og få kontakt med det trådløse nettet. Har du sjekket at du har skrevet riktig krypterings kode? Noe du kan prøve er og skru av kryptering og prøve og koble til da, for da vet du om pc-en får tilgang. Finner pc-en din foresten nettverket ditt? Lenke til kommentar
krasberg Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Takk for svar! Det fungerte å oppdatere drivarane, eg gløymde nokre timar at PCen er 5 år gamal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Takk for svar! Det fungerte å oppdatere drivarane, eg gløymde nokre timar at PCen er 5 år gamal. Da er du heldigere enn meg:D mitt trådløse nettverks kort må byttes, og det er nå 2 måneder fra og nå 5 år hardware garantien så håper på 1 feil til så jeg kan heve kjøpet hehe Da skal jeg bli lykkelig man hehe. for den ekke så bra lenger hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå