Gå til innhold

Familien slutter å reprodusere seg i Med. 2: Total war


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har spilt camp. en stund nå og har ett problem med att ingen av de gifte generalene mine lager unger! I starten holder de jo på som kaniner men nå er jo hele gjengen i ferd med å dø ut. Hva må jeg gjøre for att de skal lage barn? Og hva skjer hvis jeg ikke har fler generaler? Litt kjip situasjon :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er hva jeg vil kalle en "bug" i spillet. Jo mer du utvider jo flere unger kommer det (for å ha nok generaler til deg), men hvis du slutter/slakker av så blir det slutt på alle fødsler (for ellers får du alt for mange generaler). Det jeg gjorde med dette var å begrense antall barn ett par kan få fra 4 tll 2. Hjalp endel, men ikke helt. 1,5 hadde vært perfekt. Husker ikke hvilken fil du må innom, men ta en tur på twcenter.net så finner du nok svaret der.

Lenke til kommentar

Jo. Men de kan jo leve en god stund. Og de 40~ årene så får du lite til ingen barn. Så lenge du ikke utvider mye da.

 

Prøver forresten å gifte prinsessene innad i familien (ikke brødre nei :p), det gir unger av rent blod og det hindrer at familien vokser pga inngifte. Tar heller ikke imot adopsjoner eller kapteiner som vinner på slagmarken (hvis de ikke har veldig godet stats da men).

Endret av Snesopp
Lenke til kommentar

har hatt samme problem i rome. hadde 9 generaler nederst i rekken som ikke lagde avkom, som som begynte å komme opp i 50årsalderen. jeg ble veldig bekymret, og innså at de hadde vert for mye i kamp med hver sin lille hær, og ingen av dem hadde fått tid til å reprodusere fordi de ikke hadde vert stasjonert i en by.

 

men det ordnet seg heldigvis, fordi to av dem adopterte sønner.

Lenke til kommentar

når har jeg fått litt fart i innvasjonene, så når begynner de å komme i gang med sengelivet! :D Jeg har godtatt noen snasne generaler som jeg har adoptert da... de hadde veldi bra på lojalitet så tenkte det går bra da! funker til å passe på byer =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...