iNtensimilla Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Hei. Har nå snart tenkt til å kjøpe meg et par hylle høytallere for min hjemmelagde 2x100W Corda Audio/Christiansands Lydfabrikk forsterker. Har en stund sett på Argon høytallere, men Onkelen min som er en Hifi entusiast fortalte at dette er billig høytallere som han ikke vil anbefale. Han anbefalte Dali osv. Så jeg ser nå heller på disse høytallerene: Dali Concept 1 Er disse et bra kjøp til denne prisen? Hvis noen kommer over noen billige bruk, så si gjerne ifra Endret 30. juli 2008 av Eirik_FS Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg har selv gode erfaringer med CV VE-5, men er sikkert mange på forumet som kommer etter meg her og mener disse er søppel. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Næh, skal ikke ha CV. Er ikke bare bass som er intressant Lenke til kommentar
fhl Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 PSB Alpha B1 er vel absolutt en god høyttalere i denne klassen. Frode Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) XTZ har muligens noko bra i det prisleiet, bra kvalitet der. XTZ 93 WMT Jamo C401 får du kanskje til den prisen? Dynabel Geb skal være bra, men då må du bygge kabinett sjølv. Endret 20. juli 2008 av Ed Hunter Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Tannoy F1 eller PSB Alpha B1. Lenke til kommentar
hean Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Vi på det varmeste anbefale deg Infinity Beta 10 eller 20, linken finner du her. Husk det er gratis frakt! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg har forelsket meg i Dali Concept 1 jeg Noen som har prøvd de? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Høyttalerne i videoen er jo Concept 2, med ekstra subwoofer. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Høyttalerne i videoen er jo Concept 2, med ekstra subwoofer. Oh, visste ikke at det fantes noen Concept 2 jeg. Men er vel omtrendt det samme. Men egentlig likte jeg bare videoen fordi den viser hvor fine høytallere det er, og at de kan spilles høyt, og er sikkert bra lyd i de. EDIT: Og jeg visste at det var en sub med i setupen.. Endret 24. juli 2008 av Eirik_FS Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Infinity som er nevnt har jeg hørt skal være knallbra(ikke hørt selv). Jeg har B&W dm685 som anbefales på det sterkeste! Ble betegnet som de beste bokhyllehøyttalerne i den prisgruppen(koster ca. 4k) i Lyd og Bilde. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Fytti heite så fjortiss det er å i det hele tatt finne på å lage sånne videoer. Mer on topic så er Concept helt kurante i sin prisklasse, men jeg merer du kan vinne mye på å doble budsjettet ditt. De største forskjellene i hifi generelt etter det jeg har opplevd er i de minste prisklassene. Oppover i titalls-tusen-kronersklassen og over får du sånn sett same lyd etter hvert, men leter heller etter klangforskjeller. Du får som oftest hva du betaler for i det billigere sortimentet, så øk budsjettet litt mer og du vil få mye større utbytte Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg har ikke penger til å kjøpe noe dyrere nå, så Dali tror jeg er ganske bra til denne prisklassen. Har planer om å bruke disse som bakhøytallere i et system når jeg blir eldre og flytter hjemmefra. Hvis de ikke faller i smak lenger da, så får jeg bare bytte de ut. Men jeg tviler på at jeg blir skuffet om jeg kjøper disse nå Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 jeg har dali c 1 , 2 og 6 hjemme , og det er 1 og 2 jeg er mest inmponert over , disse spiller fantastisk i fårhold til størrelse . godt valg jeg skal snart mekke 5.1 med C 2 , c1 , og ct , uten sub intil videre Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 jeg har dali c 1 , 2 og 6 hjemme , og det er 1 og 2 jeg er mest inmponert over , disse spiller fantastisk i fårhold til størrelse .godt valg jeg skal snart mekke 5.1 med C 2 , c1 , og ct , uten sub intil videre Rått! Har planer om 5.1 med C selv i fremtiden når jeg flytter ut Ble overasket over lyden selv! Har nettopp fått lagt ut video på youtube om noen er intresserte, også har jeg laget en side på AVforum.no http://minhifi.no/Eirik_FS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå