privinius Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Hei! Etter jeg var litt rundt i bosnia fikk jeg en idé om at mitt neste kabinett skal jeg casemodde rimelig heftig. Det skal være et stille kabinett. Burde jeg lage et selv eller burde jeg kjøpe et? Jeg har tilgang til masse gummi av alle sorter. (Pappa jobber med det). Kunne det vært bra med et kabinett lagd av gummi? Jeg fikk tak i en brukt rakettgranat mens jeg var der og det hadde vært litt fett hvis jeg kunne fått den integrert som en del av kabinettet. Er det noen som har noen idéer om hvordan jeg kunne gjort kabinettet? MVH Privinius EDIT: Glemte bilde av granat. Endret 20. juli 2008 av privinius Lenke til kommentar
arneboe Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 skal du ha et krigskabinett hadde det jo vært kjempetøft med et par kulehull gjennom en av sidedørene hvertfall.. syns jeg du skal gjøre Lenke til kommentar
privinius Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Ja, det hadde vært kjempetøft Noen som har en formening om det er mere stille med et gummikabinett? EDIT: Kom på en ide! kanskje jeg skal montere en vifte inne i granaten og la det se ut som den liksom sitter i pcen. Hadde vært fint hvis kabinettet så ut som et bombardert hus. Meg kulehul og granat i Endret 31. juli 2008 av privinius Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 skal du ha kule hull burde det lages orginalt med våpen! Lenke til kommentar
privinius Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Hehe, ja tenkte på det faktisk. har jo et luftgevær jeg kan bruke. Veit ikke helt om det er nok futt i den da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå