kaarebeate Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Får ikke opp noen steder når jeg søker på været, er det noe jeg må aktivere? Har Ipod Touch med samme funksjon og der fungerer det bra! tips anyone? Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg har det samme problemet med min iphone, hvis jeg resetter den til default via itunes så funker det helt til jeg syncer den igjen Lenke til kommentar
Overdrive Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 iPhone 3G? På min 1. gen iPhone så får jeg hvertfall ikke lagt inn steder som har æ,ø og å. Istedet må jeg bruke a,o og a. For eksempel så blir Tønsberg Tonsberg. Er dette en løsning? Eller virker det bare ikke å søke opp noen ting som helst? Lenke til kommentar
kaarebeate Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 iPhone 3G? På min 1. gen iPhone så får jeg hvertfall ikke lagt inn steder som har æ,ø og å. Istedet må jeg bruke a,o og a. For eksempel så blir Tønsberg Tonsberg. Er dette en løsning? Eller virker det bare ikke å søke opp noen ting som helst? Ingen steder overhodet! 3G ja! Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg har samme problem på min iPod Touch. Å endre nationality løser problemet med at man ikke får søkeresultater, men det ser ut til at Yahoo (som eier tjenesten) har fjernet mange steder. Mitt tettsted finnes ikke lenger i dems database. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg satt regionsformat til engelsk, og da fant jeg alle steder, blant annet Ålesund og Bergen, men om jeg satte tilbake til norsk så ble Ålesund av en eller annen grunn til Insbruck! Applikasjonen er jo så og si identisk med væd-widgeten som følger med OS X, og den fungerer jo perfekt. Ikke er det mulig å fjerne applikasjonen heller. Svært irriterende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå