bo1e Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg har store problemer med å få min K810 på nett med mitt onecall-abonnement. Den innebygde browseren funker flott som fis, mens opera mini og gmail app og denslags ikke får kontakt med noe som helst. Har slettet alle connections og fått dem på nytt fra onecall.moota.com men det hjelper ikke. I opera mini får jeg beskjed om at "content blocked by operator". Hva er galt? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 har du satt netttilkobling til netcom som standard? måtte gjøre det på min nokia 6300 før jeg fikk brukt opera mini Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Det finnes dessverre mange tråder om dette. Søk på One Call + Opera. Kortversjonen er at Opera nekter å benytte One Call (NwN) sitt WAP-APN. Du må derfor opprette et eget tilgangspunkt med internet-APN og sette Opera til å benytte dette. Det gjøres forskjellig på forskjellige telefoner... -s Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Takk for hjelp. Skal se om jeg får orden på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå