Bach Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Er det noen vet hvilken låt som spilles i Flipside/Turkeyshoot-sekvensen i Boondock Saints? Lenke til kommentar
Tigerlilje Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Ingen aning. Det er aldri gitt ut soundtrack til filmen. Søk etter 'Boondock Saints lyrics' så er det mulig du finner noe. Btw: Det kommer en oppfølger; "Boondock Saints 2, All saints day". "And shepherds we shall be, for thee my lord for thee. Power hath decended forth from thy hand so our feet may swiftly carry out thy command. And we shall flow a river forth to thee and teaming with souls shall it ever be. E Nomini Patri, E fili, E Spiritu Sancti." Lenke til kommentar
corcky Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Ingen aning. Det er aldri gitt ut soundtrack til filmen. Søk etter 'Boondock Saints lyrics' så er det mulig du finner noe. Btw: Det kommer en oppfølger; "Boondock Saints 2, All saints day". "And shepherds we shall be, for thee my lord for thee. Power hath decended forth from thy hand so our feet may swiftly carry out thy command. And we shall flow a river forth to thee and teaming with souls shall it ever be. E Nomini Patri, E fili, E Spiritu Sancti." Den bønna kan faktisk jeg også utenatt. Var en jente som jeg likte/likte som var hektet på Boondock Saints, så da måtte jo selvsagt jeg lære meg bønna for å imponere. :smile: Lenke til kommentar
Bach Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 Jeg får lete litt grundigere. Gleder meg til 2'ern. Den bønna kan faktisk jeg også utenatt. Var en jente som jeg likte/likte som var hektet på Boondock Saints, så da måtte jo selvsagt jeg lære meg bønna for å imponere. Luring! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Håper 2'ern ikke skuffer, da... Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Kongefilm! Gleder meg te opfølgaren, den må jo bli bra! Bach: Sendte deg ein liten PM eg.. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Boondock Saints filmen er konge. Diggbar film. 8) Oppfølger? Konge! :o Lenke til kommentar
Tigerlilje Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Sjekk denne: http://www.boondocksaints.com/ Her er noen sider av manus til oppfølgeren: http://www.boondocksaints.com/bds2.cfm Håpet på å få med med meg hele bønnen i signaturen, men den gang ei. Måtte korte ned litt på slutten av 'rettsals-talen' i stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå