PMnormal Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Tjo, tja. Jeg tror i alle fall ikke norske aviser ville publisert puppebilder av Britney, så PM Bergenser må nok kjøpe Se og Hør eller Her og Nå for å få sin Britney-fiks. Men Se og Hør er ikke et seriøst produkt, det er rådrift av kilder og dårlig journalistikk (i de fleste tilfeller, dessverre) Jeg har internett, så jeg trenger ikke kjøpe det i butikken. Og jeg er helt uenig i at de driver rådrift av kilder. De har vært beskyldt for å drive rovdrift på sine kilder, men det bryr jeg meg ikke så mye om. Siden de gir jobber til flinke folk som Are Kalvø, slik at de får rå(d) til å utvikle sine øvrige talenter så tilgir jeg dem. Se & Hør Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Les En helt vanlig dag på jobben. Og jeg har diskutert boken med en tidligere Se og Hør-journalist, i følge ham er den helt nøyaktig. Og den boken er rett og slett skummel, fra et journalistisk standpunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå