Zomged Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hei, jeg stilte det samme spørsmålet i ofte stilte spørsmål tråden slik at jeg kunne slippe å lage en tråd, men får ingen respons. Ivertfall: I gears of war er det achievements hvor man f.eks trenger 100 curb stomps kills og det er i tilleg forskjellige game modes. Hvis jeg vil ha denne achievementen gjelder den bare på en av de game modusene eller kombineres de? Håper dere forstår spørsmålet. Takker Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Husk at de ikke teller i Annex. Epic skulle fikse det en eller annen gang men de har vist latt det ligge. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Skjønner hvorfor det ikke er i Annex. Du får jo lett 20-30 Curbstomp der per. Match om du er flink ^^ Endret 21. juli 2008 av Bare Ban Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Det er for at alle de som fikk 'Seriously'-achievementen før Annex kom ikke skal bli sure på de som da ville fått den lett på Annex.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Man kan ikke få Seriously i annex.. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Det var jo det jeg sa. De har gjort det slik at det eneste som teller i Annex er wins, nettopp på grunn av at det er snakk om så mange flere kills der enn i de andre modiene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå