Mademoiselle Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Ja , bare flir dere NÅ...det kommer en dag hvor kiloene sniker seg på , tro meg Unntaket er hvis man er treningsfantom a la Bolo Yeung eller Dolph Lundgren lol Jepp, det er sant. Veldig mange har rask forbrenning når de er unge, men etter hvert som årene går, senkes forbrenningen og man kan bli lubben av å ha de samme vanene som man hadde da man gikk på barneskolen, ungdomsskolen og videregående. Så man skal være litt forsiktig. Jeg kan spise SKIKKELIG usunt i en hel uke, og kanskje mer også, men jeg prøver å ikke skeie ut for mye over lang tid, selv om man ikke ser det tydelig på kroppen. For de fem ekstra kiloene kan godt komme over ett - om ikke to - år... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Det er sjeldnere og sjeldnere for min del. Brus er mer eller mindre byttet ut med Farris og godteri er også på vei helt bort. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Spiser det vel sånn ca. én gang i uken ville jeg tro. Stort sett hver helg.. Tradisjon. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Før gikk det ofte veldig mye spising av godteri, i form av småspising og i helgene. Nå har jeg sluttet med småspisingen, og godteri blir det litt av på lørdagen. Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 gjelder halspastiller og sånt for frisk pust? Det blir hver dag. Ellers veldig sjeldent på vanlig snop... Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) - Endret 22. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Jeg holder meg unna slikkerier da dette virker negativt inn på helsetilstanden. Endret 14. august 2008 av Luciana Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) En sjelden gang til kos med venner eller som snacks til film eller spill. Men helst så foretrekker jeg nøtter, chips og grønnsaker med dip framfor godteriet når det kommer til denslags anledninger. Endret 14. august 2008 av Narrie Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Nesten aldri. Har ikke spist godteri på flere uker. Lenke til kommentar
Utenomjordisk Reke Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg spiser ikke annet enn godteri Spiser det til middag osv. Til og med når jeg vokner om natten. Det er helt umulig uten brus chips eller snop. Dævver uten det! Mat er fysj fysj etter min mening. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Spiser masse sjokolade og godteri og sitter på ræva hele dagen. Og veier 52 gode kilo. Høy forbrenning. Trenger det absolutt ikke å være. Mange som drikker 1,5-3 liter cola hver dag og spiser masse godtteri, men hopper over frokost, lunch og kveldsmat. Spiser kanskje litt til middag + godteriet og colaen. Da blir du ikke feit, bare ødelegger kroppen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå