CombatPsycho Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hver eneste jævla dag^-^Hurra for skyhøy forbrenning. Samme her^^ Både jeg og kjæresten har spist usunt hver eneste dag her i sommer tror jeg. Får i oss litt sunt også så klart :!: Ingen av oss har blitt noe feitere somehow, rare greier ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 nesten hver dag, nå i ferien hvertfall, kansje annen hver eller hver tredje i skoletid. og jeg trener ikke nå, pga. skada kne... Men så spiser jeg skjelden fastfood som burger og kebab, (liker ingen av delene) bruk kansje en gang i uka, men går mye i iste Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Samme her^^Både jeg og kjæresten har spist usunt hver eneste dag her i sommer tror jeg. Får i oss litt sunt også så klart :!: Ingen av oss har blitt noe feitere somehow, rare greier ^^ Og det suger, for jeg vil jo prøve å legge på meg Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) noen som har go vekt sjøl me og etta godis synd eg ikje e så heldig. kan trenga meg kvardag uten og gå ner noe som helts Men er du overvektig da? Det skader vel uansett ikke med LITT godteri fra tid til annen, da f.eks. i helgene? Faktisk tror jeg det er mer usunt aldri å spise sjokolade eller noe usunt, enn å kunne unne seg noe iblant og med måte. Det er nok iallfall sunt for psyken å kunne kose seg iblant. Dessuten inneholder sjokolade antioksidanter(jo mørkere, desto mer) og visstnok et stoff som gjør deg lykkelig. Så får vel de som eventuelt er uenige i det jeg nettopp sa, brøle ut! Spennende saker å diskutere! Endret 20. juli 2008 av Mademoiselle Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Litt for ofte nå i sommerferien Men av en eller annen grunn blir jeg ikke tjukkere av det.. Jeg som liksom var tjukk før og hadde lav forbrenning kan nå nesten bare stappe i meg godteri uten at jeg merker noe Lenke til kommentar
creAtiive Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) jeg spiser godteri/sjokolade/bananer når det ligger i skapet på kjøkkenet :!: (mamma og pappa kjøper, jeg spiser det opp). Det er ca anen hver dag.. Jeg veier 60-70 kg. (rundt det) Og er tynn,lang.. 185 cm, 14 år. Endret 21. juli 2008 av creAtiive Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 noen som har go vekt sjøl me og etta godis synd eg ikje e så heldig. kan trenga meg kvardag uten og gå ner noe som helts Men er du overvektig da? Det skader vel uansett ikke med LITT godteri fra tid til annen, da f.eks. i helgene? Faktisk tror jeg det er mer usunt aldri å spise sjokolade eller noe usunt, enn å kunne unne seg noe iblant og med måte. Det er nok iallfall sunt for psyken å kunne kose seg iblant. Dessuten inneholder sjokolade antioksidanter(jo mørkere, desto mer) og visstnok et stoff som gjør deg lykkelig. Så får vel de som eventuelt er uenige i det jeg nettopp sa, brøle ut! Spennende saker å diskutere! Set kan du være sikker på at jeg er. kan vel se det sånt at 30kg på et år. men dropper og nevne vekt. men er ikke så alt for gale da. syns jeg Lenke til kommentar
Korka Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg spiser faktisk ikke mye godteri, jeg spiser heller lite. Kanskje 1,5 Cola og en pose chillinøtter i helga. Er 15, veier rundt 70-85kg og er 180-185cm Jeg sitter ikke inne hele dagen, er ute og skater, sykler, whatever egentlig xD Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg spiser faktisk ikke mye godteri, jeg spiser heller lite. Kanskje 1,5 Cola og en pose chillinøtter i helga. Er 15, veier rundt 70-85kg og er 180-185cm Jeg sitter ikke inne hele dagen, er ute og skater, sykler, whatever egentlig xD Rundt 70-85 kg? Hva skyldes det? Har du jojo-vekt, eller har du bare ikke veid deg på noen år? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Veit ikke, jævlig lav forbrenning eller noe xDD Jeg spiser ikke sunn middag osv da, mamma er lat >.< (Hu er ikke feit nei) xDD Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Det er ganske stor forskjell på 180 cm / 85 kg og 185 cm / 70 kg... på tide å veie og måle seg! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg spiser så godt som hver dag og jeg er tynn som F! Om du må vite det veier jeg 41 kg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Svært sjeldan, vingummi og sånt kan det gå månader mellom kvar gang. Ein liten sjokolade (blir fort leit) kjøper eg av og til når eg har lyst på noko søtt. Drikk kanskje 0.33L brus i månaden. Chips et eg litt meir av, men mindre enn før. Har funnet ut at eg klarer meg veldig godt utan godteri og snop, då blir det desto betre når eg tar meg ein smakebit. Endret 23. juli 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Er det noen som har noen teorier/formeninger om hvorfor noen (les meg, f.eks. ) måååå ha sjokolade hver dag og spesielt rett etter middag, mens andre kan gå et halvår uten å ha svelget en sjokoladebit? Jeg spiser skikkelig næringsrikt og variert, og jeg spiser jevnlig, slik at det ikke skulle være noe problemer med blodsukkernivået. Kan det ha noe med at moren din spiste mye søtt da du var foster? Andre ideer/forslag? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Det er vel ingenting som kan gjere deg fysisk avhengig av sjokolade, så eg vil påstå at det er mentalt. Det er alltid godt med sjokolade, men eg treng ikkje ete det kvar dag av den grunn. Lenke til kommentar
JeffK Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg spiser en sjokolade eller to om dagen, men drikker aldri brus. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg spiser en sjokolade eller to om dagen, men drikker aldri brus. Samme her! Om sommeren spiser jeg faktisk is hver dag i tillegg til sjokolade, men jeg drikker ytterst sjelden brus. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 jeg spiser godteri hver dag, sjokolade, smågodt, brus, you name it. heldigvis har jeg en forbrenning på sikkert 120%...hehe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Ja , bare flir dere NÅ...det kommer en dag hvor kiloene sniker seg på , tro meg Unntaket er hvis man er treningsfantom a la Bolo Yeung eller Dolph Lundgren lol Endret 26. juli 2008 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå