Gå til innhold

Hvor ofte spiser du godteri?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+312

nesten hver dag, nå i ferien hvertfall, kansje annen hver eller hver tredje i skoletid.

og jeg trener ikke nå, pga. skada kne... Men så spiser jeg skjelden fastfood som burger og kebab, (liker ingen av delene)

bruk kansje en gang i uka, men går mye i iste

Lenke til kommentar
noen som har go vekt sjøl me og etta godis :p synd eg ikje e så heldig. kan trenga meg kvardag uten og gå ner noe som helts :(

Men er du overvektig da? Det skader vel uansett ikke med LITT godteri fra tid til annen, da f.eks. i helgene?

Faktisk tror jeg det er mer usunt aldri å spise sjokolade eller noe usunt, enn å kunne unne seg noe iblant og med måte. Det er nok iallfall sunt for psyken å kunne kose seg iblant. Dessuten inneholder sjokolade antioksidanter(jo mørkere, desto mer) og visstnok et stoff som gjør deg lykkelig. Så får vel de som eventuelt er uenige i det jeg nettopp sa, brøle ut! Spennende saker å diskutere! ;)

Endret av Mademoiselle
Lenke til kommentar

jeg spiser godteri/sjokolade/bananer når det ligger i skapet på kjøkkenet :!: (mamma og pappa kjøper, jeg spiser det opp).

Det er ca anen hver dag..

Jeg veier 60-70 kg. (rundt det)

Og er tynn,lang.. 185 cm, 14 år.

Endret av creAtiive
Lenke til kommentar
noen som har go vekt sjøl me og etta godis :p synd eg ikje e så heldig. kan trenga meg kvardag uten og gå ner noe som helts :(

Men er du overvektig da? Det skader vel uansett ikke med LITT godteri fra tid til annen, da f.eks. i helgene?

Faktisk tror jeg det er mer usunt aldri å spise sjokolade eller noe usunt, enn å kunne unne seg noe iblant og med måte. Det er nok iallfall sunt for psyken å kunne kose seg iblant. Dessuten inneholder sjokolade antioksidanter(jo mørkere, desto mer) og visstnok et stoff som gjør deg lykkelig. Så får vel de som eventuelt er uenige i det jeg nettopp sa, brøle ut! Spennende saker å diskutere! ;)

Set kan du være sikker på at jeg er. kan vel se det sånt at 30kg på et år. men dropper og nevne vekt. men er ikke så alt for gale da. syns jeg

Lenke til kommentar

Jeg spiser faktisk ikke mye godteri, jeg spiser heller lite. Kanskje 1,5 Cola og en pose chillinøtter i helga.

Er 15, veier rundt 70-85kg og er 180-185cm :)

Jeg sitter ikke inne hele dagen, er ute og skater, sykler, whatever egentlig xD

Lenke til kommentar
Jeg spiser faktisk ikke mye godteri, jeg spiser heller lite. Kanskje 1,5 Cola og en pose chillinøtter i helga.

Er 15, veier rundt 70-85kg og er 180-185cm :)

Jeg sitter ikke inne hele dagen, er ute og skater, sykler, whatever egentlig xD

Rundt 70-85 kg? Hva skyldes det? Har du jojo-vekt, eller har du bare ikke veid deg på noen år? :whistle:

Lenke til kommentar

Svært sjeldan, vingummi og sånt kan det gå månader mellom kvar gang. Ein liten sjokolade (blir fort leit) kjøper eg av og til når eg har lyst på noko søtt.

Drikk kanskje 0.33L brus i månaden. Chips et eg litt meir av, men mindre enn før.

Har funnet ut at eg klarer meg veldig godt utan godteri og snop, då blir det desto betre når eg tar meg ein smakebit.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Er det noen som har noen teorier/formeninger om hvorfor noen (les meg, f.eks. :D) måååå ha sjokolade hver dag og spesielt rett etter middag, mens andre kan gå et halvår uten å ha svelget en sjokoladebit? Jeg spiser skikkelig næringsrikt og variert, og jeg spiser jevnlig, slik at det ikke skulle være noe problemer med blodsukkernivået. Kan det ha noe med at moren din spiste mye søtt da du var foster? Andre ideer/forslag?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Ja , bare flir dere NÅ...det kommer en dag hvor kiloene sniker seg på , tro meg ;)

Unntaket er hvis man er treningsfantom a la Bolo Yeung eller Dolph Lundgren lol

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...