Gå til innhold

Er dette en "vanlig" w3000?

Anbefalte innlegg

Hei :)

Ser Sony Bravia W3000 plutselig var nede i 8400kr her og lurer på hvorfor den er 25% billigere?

Og hva er egentlig forskjellen mellom denne og nye w4000?

Bare den dynamiske kontrasten og bravia engine?

Lurer på dette siden bestemor og bestefar ville ha en ny tv når de fikk se min 40" W4000 forige uke :D

De sitter nå på en gammel 32" crt. Og de ville ha samme tv-en som jeg har sa de, og det spilte ikke noen rolle om den koster 12000kr. Men jeg synest at en w4000 kanskje blir litt overkill siden de 97% av tiden ser på TV sendinger via parabol. Så når jeg så at W3000 lå på 8400kr tror jeg heller det vil være et bedre kjøp siden de ikke kommer til å se forskjell.

Hva tror dere?

Endret av Einar'n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
W3000 er jo en utgående model og W4000 har bla annet 30000 i kontrast kontra 16000 som W3000 og dette er jo vesentlig på en LCD samt W4000 er billigere og på ukens tilbud hos Komplett... W4000 har også innbygd tuner for riks tv.

https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=348388

Merk: Dynamisk kontrast! Den reelle kontrasten er nok langt lavere, men W4000 er en vassere tv.

Det er ganske stor forskjell på sortnivået og ikke minst billedbehandling. Hvis du kan velge så burde du nok legge litt mer spenn i posen og få deg en W4000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...